ממשיכים לטפס: המדדים המובילים בוול סטריט התחזקו בלמעלה מ-1%

המסחר בוול סטריט ננעל היום בעליות שערים על רקע המשך עונת הדו"חות בארה"ב ופרסום נתוני מאקרו אודות המשק האמריקאי. העליות היום מתווספות למגמה החיובית אשר שלטה במסחר גם ביומיים האחרונים, ובסך הכל משלים וול סטריט 3 ימים רצופים בהם הצבע הירוק הוא השולט במסכים.  

עוד בטרם נפתח המסחר, פורסם נתון התחלות הבנייה בארה"ב אשר עומד על 2.8% – נמוך מההערכות בשוק. גם נאומה של נגידת הפד ג'נט ילן, אשר נשא אופי אופטימי למדי, השפיע לחיוב על המשקיעים.

עם סיום המסחר, כאמור, הוסיפו שלושת המדדים המרכזיים למעלה מ-1% לערכם כשמדד הדאו ג'ונס עלה ב-1%, מדד ה-S&P 500 הוסיף 1% לערכו גם כן ומדד הנאסד"ק טיפס ב-1.3%.

 צילום: רויטרס

כחלק מעונת הדו"חות אשר נמצאת בשיאה, לאחר סיום המסחר פרסמה ענקית החיפוש גוגל את דו"חות הסיכום הרבעוניים שלה, לפיהם הרוויחה החברה 12.19 מיליארד דולר – נתון מאכזב ביחס לציפיות בשוק, אשר העריכו את הרווח ב-12.41 מיליארד. מוקדם יותר היום פרסם בנק אוף אמריקה דו"חות מאכזבים למדי, אשר הביאו לירידת המנייהאשר איבדה  2% מערכה. מנגד, חברת האינטרנט יאהו הפתיעה אתמול את כל ההערכות ופרסמה דו"חות חיוביים למדי, והיום זינקה המנייה והוסיפה 6.3% לערכה. מניית חברת סודה-סטרים הישראלית זינקה גם היא והוסיפה 8.1% לערכה, לאחר דיווחים שונים כי החברה נמצאת במגעים למכירת נתח מהחברה לתאגיד מוביל בשוק המשקאות העולמי.  

בבורסות אירופה, ננעל היום המסחר במגמה חיובית כשמדד הדאקס הגרמני הוביל את העליות והתחזק ב-1.6%. גם בפריז נרשמו עליות יפות, והבורסה הוסיפה 1.4% לערכה. בבורסות אסיה ננעל מוקדם יותר המסחר במגמה מעורבת. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן