מניית הביומד נסווקס טסה ב-160% בעקבות השקעה של מיליון דולר

מניית חברת הביומד נסווקס טסה היום ב-160% באחד העם לאחר שהודיעה על כוונת חברה סינית להשקיע בה מיליון דולר בתמורה ל-10% ממניותיה. ההשקעה משקפת לנסווקס שווי של 10 מיליון דולר, גבוה משמעותית משוויה במסחר באחד העם, שהוערך ב-6 מיליון שקל לפני הפתיחה.

החברה הודיעה הבוקר כי Acebright Holdings LImited, חברה פרמצבטית סינית, חתמה על מכתב כוונות לפיו תשקיע מיליון דולר בחברה, כנגד הקצאה של מניות המהוות 10% מהונה המונפק. בנוסף, מתכוונת החברה להעביר את שתי הטכנולוגיות העיקריות אותן היא מפתחת – טכנולוגיית ה- Anti-CD3 וטכנולוגיית ה-BBS לטיפול באלצהיימר, לחברות בנות אשר כל אחת תתמקד בפיתוח טכנולוגיה ספציפית, ובמסגרת עסקת ההשקעה תוקצינה ל-Acebright גם 10% ממניות כל חברה בת כאמור.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

על פי נסווקס, Acebright מתמחה בייצור רכיבים פרמצבטיים פעילים, מעסיקה למעלה מ-7,000 עובדים בכ-15 אתרי ייצור ופיתוח ומשרדיה הראשיים ממוקמים בשנחאי. בכוונת הצדדים לפעול על מנת להתקשר בהסכם מחייב על בסיס מכתב הכוונות עד לסוף חודש יולי 2013 ולהשלים את גיוס ההון לחברה בתוך ימים ספורים לאחר מכן.

השלמת ההשקעה של Acebright בהון החברה מותנית, בין היתר, בהשלמת הסכם השקעה מחייב, באישור דירקטוריון החברה ובאישור הבורסה לניירות ערך בתל-אביב.

נסווקס מתמקדת בשתי טכנולוגיות עיקריות – פיתוח נוגדן במתן דרך הפה (Anti-CD3) לטיפול במחלות דלקתיות, אוטואימוניות ומחלות אחרות הקשורות להפרעה בבקרה החיסונית, וטכנולוגיית ה-BBS לטיפול במחלת האלצהיימר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן