מנכ"ל בריינסווי: "השוק רוצה את המוצר שלנו בדחיפות"

בזמן שמניית בריינסווי מזנקת בלמעלה מ-10.4% בבורסה, נמצא מנכ"ל החברה עוזי סופר בארה"ב, שם הוא ממשיך את המגעים להפצת המוצר שלה במדינה. לדברי סופר, המגעים עליהם דיווח לפני כשלושה שבועות נמצאים בשלב מתקדם. 

"יש ביקוש גדול למוצר שלנו, הן בארה"ב והן בשאר העולם. מאז שקיבל המכשיר שלנו את אישור ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) לפני כחודש, נרשמה התעניינות גדולה מאוד בקרב חברות, פסיכיאטרים, בתי חולים וגם מהחולים עצמם", אמר סופר לפורבס והוסיף: "לשוק אין סבלנות. הוא רוצה את המוצר שלנו בצורה דחופה. אנו פועלים מהר בניסיון לספק את הדרישות". 

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסווי | צילום: יח"צ

סופר ציין כי החברה מנהלת בימים אלה מגעים עם מספר גורמים בארה"ב להפצת המוצר,אולם סירב לתת תאריך יעד להשלמת העסקה. "אותנו לא מעניין לנקוב בתאריך, אנחנו רוצים להשיג את העסקה הטבה ביותר". בנוסף אמר סופר כי החברה נמצאת גם במגעים להפצת המוצר באירופה ובאזור המזרח הרחוק. 

הבוקר דיווחה בריינסווי כי סמנכ"ל השיווק של החברה אמנון גת, רכש מניות בשווי של 84.5 אלף שקל. היום רשמה מניית החברה בבורסה בתל אביב מחזור מסחר של 46 מיליון שקל, פי 10 מהממוצע היומי שלה. 


הטיפול של בריינסווי

הטיפול הבלתי פולשני שפיתחה החברה מתמקד בקסדה אשר שולחת אותות מגנטיים למוח. מכשירי ה-TMS הסטנדרטיים מוגבלים לעומק של 1.5 ס"מ, והמערכת שפיתחה בריינסווי מסוגלת להתגבר על הפער הזה, ולטפל באזורים שעד כה לא ניתן היה לטפל בהם. על פי החברה, הטיפול לא יוצר תופעות לוואי משמעותיות, ואין צורך בהרדמה או באשפוז.

כתבות נוספות בנושא:

לא רק נגד דיכאון: הטיפול של בריינסווי מסייע לגמילה מעישון

בריינסווי במו"מ להפצת מוצריה בארה"ב; המניה זינקה ב-7%

בריינסווי קיבלה אישור FDA לטיפול בדיכאון; המניה מזנקת ב-25%

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן