מנכ"ל חדשות 10 פורש מתפקידו: "אופטימי לגבי עתידו של הערוץ"

מנכ"ל חדשות ערוץ 10 הודיע אתמול כי החליט לסיים את תפקידו. בהודעה ששלח לעובדי הערוץ, אמר אורי רוזן: "חדשות 10 היא האנשים שמרכיבים אותה, אנשים שלא נותנים לכלום – גם לא לאיומי הסגירה – למחוק להם את התחרותיות, את המחשבה היצירתית ואת הלהט המקצועי. כמנהל לא היו חסרים לי צרות, קיצוצים, משברים ואתגרים – נראה לי שביום אחד פה יש יותר כאלה מאשר בשנה של חברה נורמאלית".

רוזן הביע אופטימיות לגבי עתידו של ערוץ 10 ואמר: "אני באמת מאמין שלמרות כל הציניות, אנחנו עדיין חיים במדינה דמוקרטית ואיש לא יעיז לסגור ערוץ טלוויזיה וחברת חדשות בועטת, בטח לא רגע לפני בחירות לכנסת".

רוזן הצטרף לחדשות 10 לפני חמש שנים לאחר ששימש ראש מערכת החדשות של העיתון מעריב. הוא שימש כמנהל הפיתוח, סמנכ"ל התוכן ובשנה וחודשיים האחרונים כמנכ"ל. בין השאר נטל חלק בפיתוח תוכנית התחקירים "המקור" ורצועת הלילה של הערוץ, שכוללת את התוכניות לילה כלכלי וצינור לילה, ובבחירת הדור החדש של מגישי המהדורה המרכזית, תמר איש-שלום וגיא זהר. בתקופתו כמנכ"ל נאלץ לבצע 4 גלי קיצוצים, שכללו פיטורי עשרות עובדים, קיצוצי שכר למגישים הבכירים, עיכובי משכורות, וביטול מגזין יום שישי "השבוע".

אמש הודיע רוזן על החלטתו לליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 אבי בלשניקוב, ליו״ר דירקטוריון חדשות 10 יורם שכטר וכן למנכ"ל ערוץ 10 יואב הלדמן. בתגובה להודעתו של רוזן אמר הלדמן: "לנהל חברה כמו חדשות 10, חברה שנמצאת בעת ובעונה אחת גם בעין הציבורית וגם בעין הסערה, זה אתגר לא פשוט. אורי היה שותף שלי לדרך והוא הצליח להוביל את חדשות 10 בתקופה קשה ומאתגרת בלא מעט מישורים, ועשה את זה בקור רוח, וברגישות שלא באה על חשבון מקצועיות ותחרותיות בלתי מתפשרת, ובכך איפשר לחדשות 10 לחזק את נתוני הצפייה ולהמשיך להגיע להישגים חדשותיים ותכניים גם בתקופה הקשה. אני עובד עם אורי מאז שהצטרף לערוץ 10 לפני חמש שנים ובאופן אישי צר לי על ההחלטה שקיבל״.

ביום ראשון יתכנס דירקטוריון ערוץ 10 על מנת לבחור ממלא מקום זמני לתפקיד המנכ"ל עד למציאת מחליף קבוע. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן