מנכ"ל חדש לכיל: סטפן בורגס יחליף את עקיבא מוזס

מנכ"ל חדש לכיל: סטפן בורגס ישמש כמנכ"ל החברה הבא, ויחליף את עקיבא מוזס בתפקיד – כך אישר אתמול בערב דירקטוריון החברה. בורגס ייכנס לתפקיד ב-20 בספטמבר.

על פי הודעת כיל, מיד לאחר הודעתו מוזס בינואר על כוונתו לפרוש, החל דירקטוריון כיל בתהליך חובק עולם למציאת מחליף ראוי. הדירקטוריון מינה ועדת איתור מיוחדת, שכללה את היו"ר ניר גלעד ואת חברי הדירקטוריון יוסי רוזן, יעקב דיאור ומוזס עצמו.

בורגס כיהן במשך יותר מ-8 שנים כמנכ"ל Lonza, חברת כימיה שוויצרית, שלה אתרי ייצור ומכירה ביבשות העולם השונות, והיא פעילה בשווקים הגלובליים בעיקר בתחום ייצור חומרי גלם לתעשיית התרופות וייצור כימיקלים מיוחדים, בדומה לשווקים הגלובאליים בהם פעילה גם כיל.

מימין: בורגס, היו"ר גלעד והמנכ"ל היוצא מוזס | צילום: סיון פרג'

בנוסף, בורגס נבחר לאחרונה לקדנציה שנייה כדירקטור בחברת הזרעים והאגרוכימיה הגדולה והמובילה בעולם, Syngenta והוא מכהן שם כדירקטור החל מ-2009. קודם למינויו כמנכ"ל Lonza, כיהן בורגס כסמנכ"ל ענקית הכימיה BASF, שם הוא מילא שורה תפקידי ניהול במשך 14 שנים בעיקר בארה"ב, גרמניה, אירלנד וסין.

יו"ר כיל ניר גלעד אמר כי בחברה "סמוכים ובטוחים כי דירקטוריון כיל בחר את המועמד הטוב ביותר והמתאים ביותר להיכנס לנעליו הגדולות של עקיבא מוזס כמנכ"ל".

השבוע פרסמה כיל את דוחותיה לסיכום הרבעון השני, אשר הציגו ירידה של 4.4% ברווח הנקי, ל-407 מיליון דולר, וזאת למרות עלייה ברווח התפעולי, שהסתכם ב-545 מיליון דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן