מנכ"ל חדש למובילה פתרונות ניווט לרכב NNG: ג'יימס שרימפטון

ג'יילס שרימפטון מונה למנכ"ל החדש של חברת NNG, בעיצומו של הליך צמיחה משמעותי. על פי נשיא החברה, דוד וירניק, הספקית המובילה של פתרונות ניווט לשוק הרכב צפויה להציג גידול של כ-30% עד 50% לשנה בטווח של חמש השנים הקרובות. " ג'יילס שרימפטון מביא עימו ניסיון מוכח כמנהל מוביל בתעשיית האוטומוטיב", אמר וירניק והדגיש כי בשל הליך הצמיחה היה חשוב לבעלי החברה (וירניק עצמו וקובי הלפרין) למנות מנהל חזק, בעל נסיון וידע בעולם האוטומוטיב.

"בנוסף החברה שוקדת על פיתוח מוצרים חדשים אשר ייחשפו בעתיד הקרוב", סיפר וירניק. "כחלק מתפקידו ילווה שרימפטון את תהליך הצמיחה והגדילה של החברה ויוודא כי היא שומרת על מיקומה כאחת המובילות בענף". שרימפטון התחיל את הקריירה שלו כמהנדס תוכנה וכיהן במספר תפקידים בכירים בפיליפס, סימנס, וולאו, טום-טום ומירור קונטרולס.

המנכ"ל הנכנס, ג'יילס שרימפטון | צילום: יח"צ

בתפקידו האחרון שרימפטון כיהן כחבר במועצת המנהלים של טום-טום וכמנהל תחום הרכב בחברה, תפקיד במסגרתו פעל רבות בתחום הניווט ומוצרים קשורים בזירה הבינלאומית. "אני נרגש וגאה להוביל את NNG קדימה", אמר המנכ"ל הנכנס. "מוצרים מבוססי חדשנות הם דבר נדרש ומהותי בתעשיית האוטומוטיב ההולכת ומתפתחת, אני מתכנן להתמקד בהובלת חדשנות, מחקר וביצוע ברמה הגבוהה שהלקוחות מצפים לקבל מאתנו. הזדמנויות הצמיחה העומדות כעת בפני NNG הן משמעותיות, אנו נמצאים בתקופה בה חברות הרכב והנהגים עצמם מצפים ליהנות מחוויית נהיגה בטוחה ומשופרת כל העת".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן