מסתמן: בטר פלייס תפטר 40% מכוח העבודה שלה בישראל

הצרות של בטר פלייס ממשיכות. לאחר שנקלעה החברה למצוקת מזומנים וביקשה ממשקיעיה הזרמת הון של 150 מיליון שקל, כעת היא צפויה לפטר כ-40% מכוח העבודה שלה בישראל. מרבית העובדים שיפוטרו יהיו מתחומי הפיתוח והתשתיות, זאת לאחר שהחברה השלימה את הקמת התשתיות למכוניות החשמליות בישראל. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

במסגרת תהליך ההתייעלות שעוברת החברה, היא תתמקד מעתה בעיקר בפעילות שיווקית. במסיבת עיתונאים שערכה החברה בתחילת החודש, אמר המנכ"ל החדש אוון ת'ורנלי כי המטרה של בטר פלייס כעת היא "להתרכז בלקוחות ובצוות. הלקוחות הם במקום הראשון, אחר כך השותפויות ובניית הצוות. אני מבטיח שננסה לנהוג בהתאם למה שהלקוחות צריכים". עוד אמר ת'ורנלי: "אנחנו עדין חברה חדשה שמתעסקת במשהו שאף אחד לא עשה לפנינו. המטרה שלנו היא לגדול אינץ' אחרי אינץ', ננסה לבנות שותפויות לטווח הארוך".

מנכ"ל בטר פלייס ישראל משה קפלינסקי ומנכ"ל החברה אוון ת'ורנלי | צילום: אהוד כהנים

ת'ורנלי נכנס לתפקידו לאחר הדחתו של המנכ"ל ומייסד החברה שי אגסי. אגסי הודח בעקבות החלטת דריקטוריון החברה ונשאר בעל מניות שלה. החברה הגיעה למצוקת מזומנים ביקשה ממשקיעיה הלוואה של 150 מיליון דולר, זאת בעקבות הפסד של 132 מיליון דולר שרשמה החברה במחצית הראשונה של השנה. בתום הרבעון השני נותרו לחברה מזומנים ושווי מזומנים של 131 מיליון דולר.

בחברת בטר פלייס הכחישו את הפרסומים על הפיטורים הצפויים.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן