מעל ל-50% מהטלפונים הסלולריים בארה"ב הם סמארטפונים

בפעם הראשונה בהיסטוריה: מעל ל-50% מהטלפונים הניידים בארה"ב הם סמארטפונים. מערכת ההפעלה אנדרואיד ומכשירי סמסונג הם הפופולריים ביותר בקרב המשתמשים. כך עולה מסקר המפרט את המגמות בתעשיית הסלולר בארה"ב ברבעון השלישי של 2012.

הסקר שנערך בקרב 30,000 מנויים בארצות הברית, גילה כי 51% מהנשאלים משתמשים בסמארטפונים, עלייה של 8% מנתוני הרבעון השני. מערכת ההפעלה אנדרואיד היתה הפלטפורמה המובילה במהלך התקופה, עם 52.5% מהשוק. מדובר בעלייה של 0.9% מאז סיום הרבעון השני.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מערכת ה-iOS של אפל עלתה גם היא ב-1.9% בין שתי תקופות המדידה, מ-32.4% ל-34.3%. המפסידה הגדולה היתה RIM שירדה מ-10.7% ל-8.4% משוק מערכות ההפעלה. 

למנצח שיר מזמור. סמארטפונים של סמסונג | צילום: רויטרס

סמסונג הובילה את יצרני המכשירים, עם נתח של 26% ממנויי הטלפונים הסלולריים, חכמים ופשוטים. LG הגיעה מיד לאחר מכן, אך נמצאת על סף איבוד המקום השני לטובת אפל, המשווקת סמארטפונים בלבד (סמסונג ו-LG משווקות גם סמארטפונים וגם טלפונים פשוטים). סמסונג הגדילה את כמות מנוייה ב-0.4% לעומת הרבעון הקודם, בעוד LG ירדה ב-1.1%. המנצחת הגדולה – אפל עם טיפוס של 2.1% ל-17.5% מהשוק.

עלייתם של הסמארטפונים משפיעה גם על הדרכים בהן משתמשים המנויים במכשירים שלהם. הורדת יישומים, גלישה באינטרנט וגישה לרשתות חברתיות או בלוגים עלו במידה רבה במהלך כל הרבעון, מה שמצביע על כך שאנשים לא רק קונים יותר סמארטפונים, אלא גם משתמשים היטב ביכולותיהם.

אם המגמות תימשכנה, ומכירות האייפון 5 של אפל תישארנה גבוהות (כפי שסביר להניח שתהיינה), נוכל בפעם הבאה לראות את החברה עוברת את LG והופכת ליצרן הטלפונים הניידים השניה בגודלה בארה"ב. הקרב בינה לבין סמסונג יהפוך אז לתחרות שכדאי עוד יותר לעקוב אחריה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן