מענק הפרישה של דוד ברוך מאקסלנס: 2.5 מיליון שקל

מנכ"ל אקסלנס היוצא דוד ברוך יקבל מענק פרישה כולל של 2.5 מיליון שקל, כך אישר היום דירקטוריון בית ההשקעות. ברוך, שיוחלף על ידי עוזיאל דנינו, החל לעבוד בחברה בשנת 2008, ויסיים את תפקידו בסוף החודש.

ברוך הודיע במאי על כוונתו לסיים את התפקיד, אך ימשיך לקבל משכורת במשך שישה חודשים מן ההודעה. במהלך העסקתו הרוויח ברוך כ-127 אלף שקל בחודש, ועלות שכרו היתה 158 אלף שקל בחודש.  בהתאם, הסכום הכולל שיקבל ברוך יהיה 950 אלף שקל, ולו יתווסף מענק פרישה של 500 אלף שקל, ובונוס שיוענק לו בסוף השנה, שלהערכת החברה יגיע ל-1.1 מיליון שקל.

הבונוס שיקבל ברוך יורכב מ-1% מהרווח הנקי השנתי המאוחד של החברה עד ל-90 מיליון שקל ומ-3% מהרווח הנקי השנתי המאוחד של החברה העולה על 90 מיליון שקל (במונחים שנתיים). הבונוס יחושב על בסיס הדוחות הכספיים של החברה ל-3 הרבעונים הראשונים. באקסלנס משערים כי יעמוד על 1.1 מיליון שקל.

דירקטוריון אקסלנס נימק את החלטתו להעניק לברוך את התנאים בכך ש"ברוך השלים ארבע שנים וחצי כמנכ"ל החברה, והתנאים שאושרו משקפים סכומים הוגנים וסבירים לאור פועלו בחברה". כמו כן, מצוין כי "שנות כהונתו של מר ברוך בחברה התאפיינו במורכבות רבה, בתמורות ובשינויים רבים – בחברה, בשוק ההון, ברגולציה ובסביבה העסקית של החברה (לרבות שחיקה בדמי הניהול ובמחירי מוצרים ושירותים שמעניקה החברה ותחרות גוברת בכל תחומי פעילותה של החברה, ביחד עם תנאי מאקרו כלכליים מורכבים). מר ברוך הוביל את החברה בהצלחה בתקופה זו, אשר התאפיינה בצמיחה נמשכת בחברה, גידול בהיקף הנכס המנוהל, ושמירה עקבית על רווחיות טובה ותוצאות כספיות טובות". בדירקטוריון הוסיפו כי "התגמול הינו סביר, הוגן ומקובל בנסיבות העניין".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן