מציאות חדשה? חמישה שימושים מקוריים למשקפיים של גוגל

אחד הפיתוחים המסקרנים ביותר בעת האחרונה בתחום הטכנולוגיה הוא המקפיים של גוגל. ה-Google Glass. המחשב הלביש שמפתחת החברה יושק באופן רשמי עד סוף 2013. בינתיים, גוגל שיחררה סרטון קצר המדגים את חוויית השימוש במשקפיים שלה. 


 
על פי דיווח בניו יורק טיימס, המשקפיים של גוגל יאפשרו למשתמשים לצלם תמונות ללא שימוש בידיים, לשתף אותם במדיה החברתית, להפעיל גי'.פי אס על ידי הקול ועוד.

המקפשיים מתחברות לאינטרנט על ידי שימוש ב-Wi-Fi או באמצעות בלוטות' המתחבר לטלפון הנייד של המשתמש. הפעלת המשקפיים במתבצעת על ידי פקודות קוליות, נגיעה במסך או תנועות ידיים באוויר. 

במקביל לסרטון, השיקה החברה תחרות במסגרתה היא מציעה לגולשים לשלוח לה רעיונות לשימושים מקוריים במשקפיים, כאשר הזוכה המאושר יהיה המשתמש הראשון בגאדג'ט המסקרן.

סרגיי ברין, מייסד גוגל מדגים את השימוש ב-Google Glass | צילום: רויטרס

במסגרת התחרות, יש לשלוח ציוץ בטוויטר שאורכו לא יותר מ-50 מילים המציע שימוש מקורי במשקפיים. את הציוץ יש לתייג ב-ifihadglass#. מי שתשובתו תיבחר על ידי גוגל יקבל הזדמנות להפוך לנסיין של המשקפיים וייאלץ לשלם 1,500 דולר עבור התענוג. התחרות מסתיימת ב-27 בפברואר (זמינה רק לתושבי ארה"ב).

להלן מספר רעיונות לשימושים מקוריים למשקפיים של גוגל שנשלחו לתחרות עד כה:

1. עבור יזם – "אני מנכ"ל של חברה. אשתמש במשקפיים במהלך פגישה עם משקיעים. במהלך הפגישה אסרוק את החדר עם המשקפיים ואבקש מגוגל להצביע על הנוכחים בחדר שכבר השקיעו בעבר בחברות הפועלות בתחום שלי. אכנס לפרופיל הלינ קדאין שלהם ואשתמש במידע כדי לפתוח איתם בשיחה". 

2. עבור מרצה באוניברסיטה – "אסרוק את כל היושבים בכיתה, אבקש מגוגל להציג בפני את המידע האישי שלהם ואת הציונים שלהם. באמצעות המידע, אדע כיצד לכוון את הרצאתי וליצור עניין בקרב הסטודנטים. 

3. עבור מנתח בכיר – "אני מתנח בבית חולים אוניברסיטאי. באמצעות המשקפיים של גוגל, אצלם ניתוח מסובך שאבצע, אוסיף לו הסברים גרפיים ותיאורים מילוליים ואשתף את כל המידע באתר הסטודנטים והמתמחים כדי שיוכלו ללמוד ממנו". 

4. עבור שומר ראשו של אובמה – "במהלך ביקורו של הנשיא בכותל המערבי בירושלים, אשתמש במשקפיים כדי לסרוק את האנשים הנמצאים במקום ואבדוק למי יש היסטוריה של מעורבות בטרור ולמי יש עבר פלילי". 

5. עבור גולש סקי – במקרה שאפול ולא אוכל לקום במהל אחד ממסעות הסקי שלי, אשתמש במשקפיים כדי לסרוק את מיקומי ואשלח אותו לצוות החילוץ, בצירוף הודעה מוקלטת בקולי". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן