משנה את החוקים: סמסונג מפתחת מסך "בלתי שביר ומתקפל"

ענקית הטכנולוגיה סמסונג מאיצה את השקת מוצר הדגל החדש של החברה – הגלקסי 4, שעל פי דיווחים צפוי לצאת עם חידוש משמעותי – מסך בלתי שביר, וייתכן שגם מתקפל.

גלקסי 4, שאמור לצאת לשוק באפריל הקרוב, צפוי להגיע עם מאפיין ייחודי – מסך בלתי ניתן לשבירה, שיכול להזניק את המכירות ולהעניק לסמסונג את ההובלה במלחמה הנצחית מול אפל על שוק הסמארטפונים שמגלגל 200 מיליארד דולר.


גלקסי NOTE | צילום: רויטרס

הגלקסי 4 יהיה מצויד ככל הנראה במסך גדול יותר ובמעבד חזק יותר. עוד שיפור משמעותי יהיה המצלמה, באיכות של 13 מגה פיקסל וצפיפות של 441 פיקסלים לכל אינץ' במסך, שיפור ניכר מגלקסי 3 שם הנתון עמד על 306, או אפילו לעומת אייפון 5.

"אנו רואים אינקדציות לכך שסמסונג תשיק את המכשיר החדש במחצית הראשונה של שנת 2013", אומר אנליסט של UBS, ניקולאס גאודיוס. "זה הולך לשנות את חוקי המשחק", אמר אנליסט סטנפורד ברנשטיין בהונג קונג, מייקל נויימן.

המסך החדשני מפותח תחת שם הקוד "פרוייקט J" הנקרא כך על שמו של מנהל מחלקת המובייל של החברה JK שין. בסופו של דבר, צפויה סמסונג להציג מסך בלתי שביר", אומר נוימן. "זה יקרה או בגלקסי הבא או בגלקסי 5, אני גם מעריך שהם יציגו מסך גמיש ומתקפל שאינו יכול להישבר עד 2014".

סמסונג סירבו להגיב לפרסומים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן