מתחילת נובמבר: קוקה-קולה מעלה מחירי המשקאות הקלים בעד 5.7%

בשורה רעה לחובבי המשקאות הקלים: בהמשך להעלאת מחירי המזון, אשר באה לאחרונה בין היתר לידי ביטוי בשינוי התעריפים הקמעוניים של מוצרי חברות יוניליוור ואסם, הודיעה היום גם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים על העלאת מחירים בשיעור של עד 5.7%.  

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים מייצרת ומשווקת בישראל משקאות קלים פופולריים רבים, כגון קוקה-קולה, ספרייט, קינלי, פאנטה, ועוד. תחומי פעילות נוספים של החברה הם המיצים הטבעיים (פריגת), שוק הבירות (קרלסברג, גינס, טובורג), החלב (טרה, מולר) והמים המינרליים (נביעות).  

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

קוקה קולה. מתייקרת | צילום: רויטרס

"בעקבות העלייה הדרסטית במחירי התשומות אנו מעדכנים את המחירון שלנו בשיעור של עד 5.7%", נמסר בהודעת החברה. "חשוב לציין כי ב-5 שנים האחרונות עלה מדד המחירים הכללי ב-16.2%, ומדד מחירי המזון (ללא ירקות ופירות) עלה ב-20%. זאת בעוד מחיר המחירון של מוצרינו לקמעונאי עלה ב11.2% בלבד. המחירון החדש יכנס לתוקפו בעוד 30 יום, ב-4 בנובמבר".

בחברה הדגישו כי העדכון אינו כולל את מוצרי טרה, הבירות (למעט מאלטי), פיוזטי 1.5 ליטר, פריגת אושן ספריי, סירופ פריגת, יין תבור, סמירנוף אייס וקינלי סודה (1.5 ליטר).

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן