מתחרה לגוגל גלאס: אינפיניטי הישראלית משקיעה ב-META

חברת אינפיניטי (Infinity AR) הישראלית, המספקת פלטפורמת תוכנה המסוגלת להפוך את חווית המחשוב הלביש כגון גוגל גלאס למציאות, הודיעה על השקעתה בחברת META העוסקת במציאות רבודה, וספציפית בפיתוח מחשוב לביש. בעוד שסכום ההשקעה לא נחשף, שיתוף הפעולה בין השתיים יאפשר להעצים את המוצר הסופי שיוצע לקהל המשתמשים: מערכת מחשוב לביש.

META נוסדה ב-2012 במסגרת פרוייקט קיקסטארטר שמטרתו הייתה פיתוח ערכת משקפיים לבישה, המאפשרת הצגת מציאות רבודה עבור המשתמש המתווספת כשכבה נוספת על גבי הראייה שלו בעולם האמיתי. ערכת המשקפיים מסוגלת לבצע אינטרקציות עם ערכות נוספות, במטרה להציע למשתמשים לשחק יחדיו ולהזיז חפצים ואובייקטים תלת מימדים באמצעות מחוות ותנועות ידיהם.

לצד המשקפיים, הערכה כוללת מצלמה קדמית המסוגלת לקלוט את תנועות ידיו של המשתמש, ולהמיר אותן לפעולות משמעותיות בעולם הוירטואלי. המטרה של החברה היא להציג חווית משתמש יפה, ללא פגמים ואינטואטיבית עבור המשתמשים, לביצוע אינטרקציות ווירטואליות.

למעשה, מדובר בסוג של "הדור הבא" של משקפי גוגל גלאס. בעוד שגוגל פיתחה מוצר המסוגל להציג מידע נוסף על אובייקטים בעולם האמיתי, META לקחה את הטכנולוגיה צעד אחד קדימה ומסוגלת לבצע אינטרקציות עם אובייקטים דוממים. כך לדוגמה, שני משתמשים החובשים את מערכת META יכולים לשחק שחמט וירטואלי, כאשר כל מה שיזקקו לו הוא שולחן פיזי.

יד רוחצת יד

אינפיניטי מצידה מתעסקת בצד התוכנה, כאשר למעשה מדובר בחברה הראשונה המציעה פלטפורמת תוכנה המסוגלת לקשר בין משקפי מציאות רבודה למכשירי סמארטפון או טאבלט, ואף תומכת בחיבור מספר מכשירים במקביל, על פי דרישותיו של המשתמש. הפלטפורמה שפיתחה החברה הופכת את החוויה לאחידה, נוחה וכמובן הרבה יותר מציאותית עבור המשתמש.

החיבור בין שתי החברות יאפשר לחברת META להעצים ולשפר את חווית השימוש במשקפיה, כאשר אינפיניטי תוכל להטמיע את פיתוחיה במוצרי החברה. כחלק משיתוף הפעולה הנוכחי, אינפיניטי תשקיע סכום כסף בחברת META במטרה לעזור לה להמשיך ולפתח את מוצריה, ואף תהיה אחראית לבצע התאמות ושינויים אחרונים במוצר שפיתחה META לפני שזה יצא לשוק המשתמשים הרחב.

ינון לנדברג, מנכ"ל אינפיניטי ציין כי החברה מתרגשת לקראת ההשקעה ב-META, ומוצאת ששיתוף הפעולה הנוכחי מתאים לשאיפות האסטרטגיות של החברה. עוד הוסיף לנדברג כי משקפי המציאות הרבודה של META הינם עדיפים על פני שאר האפשרויות הקיימות כיום בשוק, ובזכות התוכנה של אינפיניטי, שאין לה מתחרים בהבאת חווית המציאות הרבודה למשתמשים, יוכלו השתיים להגדיל את הפער מול המתחרים.

לכתבה המקורית באתר גיקטיים

כתבות נוספות מגיקטיים:

הכירו את Corelet, שפת תכנות המבוססת על המוח האנושי

להדפיס תמונות וללמוד אקורדים [אפליקציות כחול לבן]

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן