מתחת לחגורה: כוכבת הריאליטי שמאיימת על אימפריית המחטבים

שרה בלייקלי מוכנה למלחמה. היזמית האמריקאית, בעלת מותג המחטבים המצליח ספנקס, הודיעה לאחרונה על כוונתה לתבוע שתי חברות מתחרות בשוק על הפרת פטנטים. מלחמת הפטנטים של בלייקלי מעוררת סערה בתקשורת האמריקאית, בעיקר בשל זהותן של שתי היזמיות המתחרות נגדם היא נאבקת. 

מדובר בכוכבת הריאליטי "עקרות הבית האמיתיות של ניו יורק" הת'ר תומפסון. תומפסון היא המייסדת השותפה של מותג המחטבים יומי טומי. תופסון טוענת כי שלושה מוצרים של חברת ספנקס של בלייקלי הם למעשה חיקוי של מוצרים שלה. 

תומפסון הקימה את החברה שלה ב-2008 ומספר חודשים לאחר מכן הצטרפה לקאסט של סדרת הריאליטי. על פי תביעה שהגישה בלייקלי החודש לבית משפט במדינת ג'ורג'יה בארה"ב, תומפסון פנתה אליה בבקשה להפסיק את מכירתן של שלוש גופיות חיטוב ועצור את פס הייצור שלהן. 

שרה בלייקלי, לא מוותרת על הפטנטים | צילום: יח"צ

בתגובה להאשמות הגישה בלייקלי מסמך ובו היא מפרטת את ההבדלים בין הגופיות שלה לאלה של חברת יומי טומי. מאז, תומפסון לא ויתרה והמשיכה לדרוש מבלייקלי שלא למכור את הגופיות, זאת עד שספנקס הוציאה את התותחים הגדולים ופנתה לבית המשפט.

כעת מבקשת בלייקלי את התערבות בית המשפט שיחליט האם תומפסון הפרה את הפטנטים או לא. בנוסף תובעת חברת ספנקס שחברת יומי טומי ובעליה ישלמו את הוצאות המשפט ושכר הטרחה של עורכי הדין, זאת במידה ויפסידו במשפט.

במכתב פתוח שפרסמה תומפסון השבוע באתר האינטרנט שלה, היא הצהירה חברת יומי טומי "לא תסכים לביריונות של ספנקס". בנוסף, בפניה אישית לבלייקלי, אמרה כוכבת הריאליטי, "בתור קולגה יזמית, ציפיתי ממך ליותר". שרה בלייקלי סירבה להגיב אך הודיעה כי בכוונתה להמשיך להיאבק על הפטנטים שלה. 

הת'ר תומפסון, לא תיכנע לביריונות | צילום מסך מתוך "עקרות הבית האמיתיות של ניו יורק"
 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן