נאום ברננקי הביא את וול סטריט לנעילה שלילית

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה שלילית, זאת בשל נתונים מדאיגים שחשף נגיד הבנק הפדרלי בן ברננקי בנאומו החודשי. דיווח על כך שהאינפלציה במשק האמריקאי תפסה תאוצה הביאה למחיקת העליות שרשמו המדדים המובילים במהלך הערב. 

מדד הדאו ג'ונס ננעל בירידה של 0.2% וה-S&P 500 והנאסד"ק נחלשו ב-0.3%. 

בנאומו הערב הסביר ברננקי כי כלכלת ארה"ב צומחת בקצב מתון וכי האבטלה במדינה ממשיכה להיות גבוהה. עקב נתונים אלה החליט הבנק הפדרלי להמשיך לבצע את תוכנית ההרחבה הכמותית השלישית עד שיחול שיפור ניכר במצב. 

צילום: רויטרס

מניית פייסבוק זינקה היום ב-19% והגיעה למחיר של 23.2 דולר, לאחר שאמש פרסמה החברה כי הכנסותיה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו ב-1.26 מיליארד דולר, כאמור מעל ציפיות האנליסטים שעמדו על 1.23 מיליארד דולר. החברה רשמה רווח של 12 סנט למניה מול ההערכות שעמדו על 11 סנט למניה. תוצאותיה הרבעוניות של פייסבוק הכו את תחזיות האנליסטים. 

בנוסף גם מניית אפל עמדה במוקד לאחר שהחברה השיקה אתמול את מכשיר האייפד מיני שלה. אייפד החדש יהיה בעל מסך של 7.9 אינץ', לעומת 9.7 אינץ' של אייפד 2. הוא 7.2 מילימטר וישקול כחצי מהאייפד הרגיל, "הוא דק כמו עפרון", אמר שילר. המכשיר יגיע בשני צבעים – שחור ולבן ויהיה בעל מסך ברזלוציה של 1,024X768. מדובר באותה רזולוציה של האייפד הרגיל כך שמתכנתי האפליקציה לא יצטרכו להוציא גרסא מיוחדת למיני אייפד. החברה רשמה היום עלייה קלה של 0.5%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן