נחטפת בחו"ל: 5 עסקאות שונות לרכישת חטופים בעולם

חטופים נכנסת חזק לזירה העולמית: קשת חתמה לאחרונה על 5 עסקאות שונות כאשר בראשן עומד אתר הווידאו סטרימינג NETFLIX רכש את זכויות שידור העונה הראשונה של "חטופים" עבור: שוודיה, דנמרק, נורבגיה ופינלנד.

Hulu, אחד מאתרי הוידאו הגדולים בעולם, הזמין עונה שנייה של חטופים לאור ההצלחה לה זכתה העונה הראשונה. הסדרה אשר עלתה ב-Hulu באוגוסט האחרון, היתה לסדרה הישראלית הראשונה המובאת לאתר ושודרה בגרסתה המקורית בעברית. העונה ה-2 תעלה במהלך 2013 והיא תשודר באתר וגם בפלטפורמת הפרמיום של האתר Hulu plus.

הסדרה מבוקשת גם מחוץ לגבולות האינטרנט: YLE, הערוץ הציבורי של פינלנד, הזמין אף הוא את העונה ה-2 של חטופים, עוד בטרם שודרה העונה הראשונה, הצפויה לעלות בחודשים הקרובים עם כתוביות תרגום לפינית.

צילום: רונן אקרמן

בנוסף, הערוץ הצרפתי-גרמני ARTE, רכש את זכויות ההפצה של "חטופים" ב-DVD וזכויות שידור ב-VOD עבור 2 העונות של חטופים. מדובר בעסקה שנייה עם ערוץ ARTE אשר רכש את הסדרה לשידור בצרפת, גרמניה, אוסטריה, בלגיה, לוקסמבורג ושוויץ. כמו הערוץ הצרפתי , גם הערוץ האוסטרלי SBS רכש אף הוא את זכויות הפצת "חטופים" ב-DVD וזכויות שידור ב-VOD עבור העונה הראשונה של חטופים.

"אנו גאים מאוד בהצלחתה העולמית של "חטופים", אמר אלון שטרוזמן, מנהל קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קשת בחו"ל. "העובדה שהתכנית נרכשה בגרסה המקורית שלה עבור טריטוריות רבות כל כך, מוכיחה כוחו של סיפור טוב שמתאים לכולם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן