נכנסת לשוק של הגדולים: אמזון תשיק סמארטפון בסוף השנה

אמזון נכנסת לשוק הסמארטפונים, כך מדווח עיתון הוול סטריט ג'ורנל. על פי הדיווח, החברה האמריקאית עובדת בשיתוף פעולה עם ספקי רכיבים מאסיה במטרה להשיק את המכשיר כבר בסוף 2012.

מהלך זה של אמזון עשוי להפוך אותה למתחרה ישירה בשתי החברות המובילות בשוק הסמארטפונים, אפל, יצרנית האייפון וסמסונג, יצרנית הגלקסי S.


חברת אמזון היא כיום המובילה בתחום הספרים האלקטרונים, באמצעות מכשיר הקינדל שלה, כאשר בשנה שעברה היא השיקה את הטאבלט שלה, הקינדל פייר המופעל על ידי מערכת האנדרויד של גוגל. במקום להתחרות ישירות מול האייפד של אפל, אמזון החלה לשווק תכנים דיגיטלים נלווים והפכה לחברה המובילה בשוק בתחום זה.

הדיווח האחרון על פיתוח הסמארטפון של החברה מצטרף לפרסומים קודמים שדיברו על שיתוף פעולה בין אמזון לפוקסקון, חברת הטכנולוגיה מטיוואן שמטרתו שיפור הביצועים של הסמארטפון שלה, המבוסס גם הוא על מערכת ההפעלה אנדרויד של גוגל במטרה להתחרות מול האייפון של אפל.

אמנם בדיווח האחרון לא נמסרו פרטים רבים על תכולת הסמארטפון של אמזון, אך מקורב לפרויקט סיפר כי המסך של המכשיר יהיה בגודל של 4-5 אינץ', בדומה למכשיר האחרון שהוציאה סמסונג, הגלקסי S3.

כתבות נוספות בנושא:

בשלו התנאים: האם אמזון עומדת להכות בחברות הסלולר?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן