נעילה חיובית בבורסה בתל אביב; מניות התקשורת זינקו

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים, על רקע הפתיחה החיובית בוול-סטריט ולמרות המגמה השלילית שחתמה את המסחר בבורסות אסיה הבוקר. אמש נעלה הבורסה ברחוב אחוזת בית את המסחר במגמת עלייה, לאחר שלאורך יום המסחר המדדים המובילים ספגו דווקא פיחות בערכם.

מדד ת"א 25 התחזק ב-1%, מדד ת"א 100 הוסיף לערכו בשיעור דומה ומדד הבנקים עלה ב-0.7%. מדד הנדל"ן טיפס ב-1.4%, מדד הנפט והגז התחזק ב-1.3% ומדד התקשורת עלה ב-1.8%.

ברקע למסחר עמדה הודעת הריבית של הוועדה המוניטרית של בנק ישראל מאתמול, לפיה הריבית במשק תיוותר בשיעור של 0.1% גם בחודש הבא. כמו-כן, גם ההימורים החוזרים ונשנים של הסוחרים בבורסות העולם בנוגע לשיעור הריבית לשוק האמריקאי עומדים ברקע למסחר בבורסות, כשכעת המגמה בהערכות נושבת לכיוון העלאת ריבית כבר ביוני הקרוב, במידה והאינדיקציות החיוביות על מצב הכלכלה האמריקאית מהשבועות האחרונים תמשכנה להגיע.

מניות חברות התקשורת פרטנר וסלקום המשיכו לרכז עניין במסחר גם היום, על רקע פרסום הדוחות הכספיים שלהן לרבעון הראשון השנה אתמול. פרטנר קפצה ב-0.5% וסלקום זינקה ב-4.3%.

פרוטרום פרסמה את דוחותיה, לפיהם ניכרת עלייה בשיעור של 7% בהכנסותיה (לכדי שיא של 257.7 מיליון דולר) שהסתכמה בעלייה קלה יחסית ברווח הנקי (26.4 מיליון בלבד). מניית החברה רשמה עלייה של 2% היום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן