נעילה חיובית בוול סטריט: הנאסד"ק התחזק ב-0.2%

הבורסה בוול סטריט ננעלה הערב בעליות קלות, בשעה שהמשקיעים נמצאים "על הגדר", ומחכים להתפתחויות בגזרה האירופית. המגמה החיובית ממשיכה את הסגירה אתמול, אשר הראתה שינוי מועט יחסית במדדים המרכזיים. למרות זאת, בעקבות שבוע של עליות, נמצאות בורסות וול סטריט בשיא של שלושה חודשים.

מדדי הדאו ג'ונס וה-S&P 500 ננעלו סביב רמות הפתיחה, ומדד הנאסד"ק התחזק ב-0.2%. הבורסות בוול סטריט נמצאות בשבוע חיובי, לאחר ארבעה ימים רצופים של עליות בדאו ג'ונס וב-S&P 500, אולם מחזורי המסחר נמוכים יחסית, וצפויים להשאר כאלה עד ספטמבר.

המשקיעים הגיבו לחדשות מסין, לפיהן הייצור התעשייתי בכלכלה השנייה בגודלה בעולם רשם האטה רבעונית שלישית ברציפות. במקביל, נודע כי הצמיחה בסין רשמה האטה לקצב המתון ביותר זה שנתיים וחצי, מה שהוביל את המשקיעים לקוות שהבנק המרכזי יפעל להמרצת הכלכלה.

עם זאת, נתוני מאקרו חיוביים פורסמו היום בארה"ב. הנתונים מראים ירידה מפתיעה בנתוני האבטלה בשבוע שעבר. על פי דוח לשכת התעסוקה האמריקאית, מספר התביעות ירד ב-6,000 והסתכם ב-361 אלף בלבד. בנוסף נרשמה ירידה גם בגירעון מאזן הסחר בארה"ב. על פי הנתונים, המאזן ירד ב-11% בחודש יוני והסתכם ב-42.9 מיליארד דולר.  

מניית סודה סטרים נסחרה היום על רקע הדוחות הטובים שפרסמה החברה אתמול.החברה דיווחה על זינוק של 41% ברווח התפעולי ו-44% ברווח הנקי, והודיעה כי היא צופה גידול של 40% בהכנסותיה ביחס ל-2011 ו-55% ברווח הנקי. עוד הודיעה החברה כי מכרה 762 אלף מכשירים ברבעון השני, עלייה של 20%. עם זאת, מניית החברה רשמה ירידה של 0.3%.

הכנסות סודה סטרים ברבעון השני של 2012 צמחו ב-49.1% והסתכמו ב-103 מיליון דולר, בהשוואה ל-69.1 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2011. ההכנסות באמריקה זינקו ב-109% ל-30.7 מיליון דולר, וההכנסות במערב אירופה צמחו ב-25% ל-54 מיליון דולר.

טבע הודיעה אתמול כי קיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, להתחיל בביצוע ניסוי שלב III לתרופה האורלית לקווינימוד לטיפול בטרשת נפוצה התקפית הפוגתית. מניית החברה עלתה היום ב-0.9%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן