נעילה חיובית בוול סטריט: מלנוקס זינקה ב-42%

יום המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה חיובית על רקע פרסום נתוני מאקרו בתחום הייצור ודרישות האבטלה. בתום המסחר פרסמה ענקית הטכנולוגיה גוגל את דוחותיה הרבעוניים.

המדדים המובילים בוול סטריט ננעלו בעליות שערים: מדדי דאו ג'ונס וה-S&P 500 רושמו עליה של 0.3% ומדד הנאסד"ק התחזק בכ-0.8%.


על פי נתונים שפרסמה היום לשכת התעסוקה האמריקאית, נתון התביעות הראשוניות לדמי אבטלה זינק בשבוע שעבר ב-34 אלף ל-386 אלף, זאת לעומת תחזיות של כ-367 אלף תביעות.

הפרלמנט הגרמני אישר הערב את תוכנית החילוץ לכלכלת ספרד בהיקף של 100 מיליארד יורו. התשלום הראשון של כספי הסיוע צפוי להגיע למערכת הבנקאית במדינה כבר החודש, בכפוף לצעדי צנע וקיצוץ בתקציב שמנהיגה הממשלה. כעת, המשקיעים בארה"ב ממתינים לפסגה נוספת של שרי האוצר בגוש היורו שתתקיים מחר, בתקווה שיודיעו על מהלך משולב להצלת הכלכלה האירופית. 

מניית מלנוקס עמדה במוקד המסחר לאחר שאמש פרסמה דוחות רבעוניים מעולים עם הכנסות שיא של 133 מיליון דולר – זינוק של למעלה מ-100% מן הרבעון המקביל אשתקד. רווחיה הסתכמו ב-42.9 מיליון דולר ומייצגים עלייה של 0.99 דולרים למניה. אתמול ירדה המניה בכמעט 4% למחיר של 25.35 שקל למניה.היום זינקה המנייה ב-42%.

חברת גוגל פרסמה את דוחותיה הרבעוניים המראים עליה של 21% בהכנסותיה. על פי הדוחות, הכנסותיה של ענקית הטכנולוגיה האמרקאית הסתכמו ב-12.21 מיליארד דולר, כשרווחיה של חברת מוטורולה, שנקנתה על ידי גוגל מהווים חלק נכבד מהן. עוד עולה מהדוחות כי הרווח הנקי של גוגל לרבעון השני של השנה הסתכם ב-2.79 מיליארד, וכי מחיר המנייה הוא 10.2 דולר, זאת לעומת תחזיות שצצפו מחיר של 10.05 דולר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן