נעילה יציבה בוול סטריט: מחירי הנפט עלו עקב חשש מנזקי ההוריקן

בורסות וול סטריט ננעלו היום במגמה מעורבת, ביום מסחר רגוע למדי בניו יורק, ללא דיווחים מהותיים או נתוני מקרו שהשפיעו על המסחר, כשהמשקיעים ממתינים בסקרנות לדבריו של נגיד הבנק הפדרלי בן ברננקי בכנס בג'קסון הול ביום שישי.

הדאו ג'ונס ננעל בירידה של 0.2%, S&P 500 ננעל ללא שינוי, ומדד הנאסד"ק התחזק  ב-0.1%.

מחירי הנפט הגולמי בארה"ב עלו ב-0.8% על רקע החשש מנזקי הוריקן אייזק הנמצא בדרכו לחופי המדינה. הסופה שעושה את דרכה למפרץ מקסיקו הכריחה חברות נפט רבות הפועלות באזור להפסיק את עבודתן עד שתחלוף. 

עיניי המשקיעים נשואות בעיקר אל נאומו של ברננקי בסוף השבוע, כשהם מצפים לשמוע מן הנגיד רמזים או הכרזה על תוכניות הרחבה כמותית, או תוכניותיו להקלה על הדאגות בשווקים מן ההאטה המסתמנת בכלכלת ארה"ב.

הפרוטוקולים שנחשפו בשבוע שעבר מתוך פגישות בכירי הבנק הפדרלי הראו כי אם השוק לא יראה עלייה בקצב ההתאוששות, תוכנית תמריצים עשויה להגיע בקרוב.

במקביל, יישאו המשקיעים את עיניהם אל עבר מחירי הנפט, אשר טיפסו בדולר אחד ל-96.5 דולר לחבית, בשעה שהסופה הטרופית אייזק צפויה להפוך להוריקן ולפקוד את מפרץ מקסיקו, בו מופק חלק גדול מן הנפט שנמצא בשימוש בארה"ב.

מניית חברות הטכנולוגיה המשיכו לרכז עניין, על רקע פסק הדין של בית המשפט בארה"ב, שפסק לטובת אפל בתביעת הפרת הפטנטים, והורה לסמסונג לפצות אותה ב-1.05 מיליארד דולר. הפסיקה צפויה להשפיע על כל שוק הסלולר, כשחברות נוספות צפויות לנהוג משנה זהירות עם מוצריהן החדשים. מניית אפל רשמה היום ירידה של 0.13%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן