נעילה מעורבת באחד העם: פריון זינקה, אג"ח אלביט הדמיה איבדו עד 7%

המסחר בבורסה באחד העם נפתח הבוקר בעליות על רקע המגמה החיובית בבורסות העולם, אך בהמשך היום התמתנו העליות, והבורסה ננעלה במגמה מעורבת.

אחרי שנסחר בעליות במרבית היום, נסגר מדד ת"א 25 בירידה של 0.2%, ת"א 100 התחזק ב-0.1%, מניות הנדל"ן טיפסו ב-0.9%, ומדד הנפט והגז עולה ב-0.6%. מדד הבנקים נחלש ב-0.3%. איגרות החוב של אלביט הדמיה ממשיכות לצנוח, ואיבדו היום עד 7%.

חברת פריון נטוורק, המפתחת יישומים לתקשורת ושיתוף צרכנים, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם מנוע החיפוש של מיקרוסופט, בינג, והחלה בהצעת שירותיה באמצעותו. בעקבות ההודעה זינקה מניית החברה בתל אביב ב-10.3%. מניית החברה נסחרת גם בוול סטריט.

בתי ההשקעות דש ומיטב מתקרבים להשלמת המיזוג, וצפויים להשלימו בימים הקרובים. לצד שינויים בתנאי שכר העובדים, קביעת שכר מינימום לעובדי החברה והעלאת שכר לדרגים הנמוכים, עזבו את החברה במהלך המיזוג כ-190 עובדים. על פי החברה, 80 מהם פוטרו ושאר הצמצום נבע מעזיבה טבעית.

בית ההשקעות הממוזג יעסיק כ-680 עובדים, כמחציתם עובדי דש לשעבר וכמחציתם עובדי מיטב לשעבר. מספר זה אינו כולל את עובדי סוכנויות הביטוח של הקבוצה, הנמצאות בבעלות חלקית ושבשורותיהן לא צפויים שינויים.

חברת הנדל"ן אלביט הדמיה עמדה גם היום במרכז לאחר שאתמול פירסמה כי תדחה את תשלום הקרן למחזיקי אג"ח מסדרות א ו-ב'. בעקבות זאת הודיעה חברת הדירוג מעלות על הורדת דירוג האשראי של החברה לרמת CC והכנסתה לרשימת מעקב עם השלכות שליליות. בנוסף, ציינו בחברת הדירוג כי במועד אי התשלום (ה-20 בפברואר) יורד דירוג האג"ח של החברה לרמת D, כלומר חדלות פירעון מיידית. האג"ח של החברה איבדו היום עד 7%.

מניית מלאנוקס ירדה ב-3.6%. שבועיים אחרי שפרסמה תחזיות נמוכות מהצפוי להכנסותיה ברבעון הראשון של 2013 מהצפוי ומנייתה צללה ב-20% לאחר המסחר, הודיע שלשום משרד עורכי הדין האמריקאי Holzer Holzer & Fistel כי יחקור האם הצהרות מסוימות שנעשו על ידי מלאנוקס ו/או בכירים בה בין 19 באפריל 2012 ו-2 ינואר 2013 הפרו את חוקי ניירות הערך הפדרליים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן