נעילה מעורבת בבורסה לניירות ערך; דסק"ש ירדה 9%

בבורסה לניירות ערך בת"א נרשמה נעילה מעורבת, לאחר שחלק מהירידות שנרשמו על רקע מגמה שלילית באירופה ופרסום דוחות שליליים של חברות מובילות במשק – נבלמו לקראת סוף יום המסחר.  מדד ת"א 25 עלה ב-0.1%, ומדד ת"א 100 ירד ב-0.07%. 

מניית דסק"ש המשיכה לרכז היום עניין, החברה הבת של אי.די.בי אחזקות שבשליטת נוחי דנקנר, המחזיקה בין היתר ב"סלקום", "מעריב" ו"שופרסל", רשמה עליות חדות בימים האחרונים והוסיפה אתמול לערכה כ-23%. במהלך יום המסחר היום איבדה מניית החברה 9% מערכה.

חברת גיוון אימג'ינג הנמצאת בבעלותה של דסק"ש דיווחה היום על עלייה של 2% ברבעון השני של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אולם הנתון המדאיג ביותר עליו דיווחה החברה הוא הורדת תחזית הרווח שלה ל-2012 ל-185-190מיליון דולר במקום 190-200 מיליון. כמו כן, החברה דיווחה כי הניסוי בגלולת המצלמה שלה לגילוי תאים סרטניים במעי הגס נכשלה, וכי הגלולה לא תוכל לשמש ככלי אבחון עיקרי של התאים אלא רק כאמצעי משלים לצפיה במעי הגס אצל חולים שלא יכולים לעבור קולונוסקופיה או במקרים בהם הקולונוסקופיה לא הושלמה. בעקבות הדיווח צנחה מניית החברה בכ- 17.5%.

עסקת המכירה של מונופול המלט נשר למשפחת לבנת על סף פיצוץ: החברה הודיעה הבוקר לבורסה כי לא תבקש הארכה של המועד להשלמת העסקה, במסגרתה הייתה אמורה המשפחה לרכוש 55% ממניות משאב, המחזיקה במונופול. העסקה המקורית, עליה סוכם בחודש פברואר, הייתה אמורה להסתיים עד ל-15 באוגוסט, ועל פי הודעת משפחת לבנת, התנאים המתלים להשלמת העסקה לא התמלאו.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן