נעילה שלילית בבורסה: דסק"ש התחזקה ב-4.5%

המסחר באחד העם ננעל היום בירידות קלות על רקע פרסום נתוני מאקרו שליליים בארה"ב. בארץ נמשכת עונת הדוחות הרבעוניים. 

מדד ת"א 25 נחלש ב-0.2%, אך בסיכום שבועי עלה בכ-1%. ת"א 100 איבד היום 0.3% מערכו אך בסיכום שבועי עלה ב-1.2%. מדד הבנקים נחלש גם הוא ב-0.3%.

במוקד המסחר עמדו בין השאר מניות קונצרן אי.די.בי, לאחר שבימים האחרונים רשמו מניות דיסקונט השקעות של הקבוצה זינוק משמעותי. אתמול המניות נסחרו בירידה של 10%, והיום הן חזרו לעלות והוסיפו 2.3%.

יצרנית התרופות הגנריות טבע קיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי, FDA, להתחיל בביצוע ניסוי שלב III לתרופה האורלית לקווינימוד לטיפול בטרשת נפוצה התקפית הפוגתית. השלב השלישי של הניסוי יבחן שני מינונים של התרופה היומית – 0.6 מ"ג ו-1.2 מ"ג בקרב 1,800 חולים לאורך 24 חודשים. החברה תמדוד את התקדמות הטיפול בחולים במהלך התקופה הזו. מניית החברה נחלשה היום ב-0.3%.

מניית כלל תעשיות נסחרה על רקע הודעת החברה מאתמול על ביטול עסקת המכירה של משאב למשפחת לבנת. אתמול הודיעה החברה לבורסה כי לא משפחת לבנת תבקש הארכה של המועד להשלמת העסקה, במסגרתה הייתה אמורה לרכוש 55% ממניות משאב, המחזיקה במונופול המלט נשר. העסקה המקורית, עליה סוכם בחודש פברואר, הייתה אמורה להסתיים עד ל-15 באוגוסט, ועל פי הודעת משפחת לבנת, התנאים המתלים להשלמת העסקה לא התמלאו. מניית החברה רשמה היום עלייה של כ-1%.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן