נציגים ישראליים השתתפו בפורום עולמי לכלכלה אחראית בצרפת

פורום עולמי לכלכלה אחראית התקיים בשבוע שעבר בעיר ליל, בצפון צרפת. הוועידה, שנמשכה כשלושה ימים, התקיימה זו השנה התשיעית ביוזמתו של ארגון התעשיינים של צפון צרפת.

מטרת הוועידה הייתה להביא אל צפון צרפת מובילים עסקיים מרחבי העולם בנושאי האחריות התאגידית והקיימות. כחלק מהוועידה, הוצגו בה מקרי בוחן מאפריקה, אירופה ומארצות הברית. הדוברים התמקדו באופנים בהם ניתן לפתח כלכלה אחראית ובהגדרת תפקידו של המגזר העסקי בקידום זה.

מימין לשמאל: מנכ"ל מעלה מומו מהדב, יו"ר שיכון ובינוי משה לחמני, מייסד Woelab סונאמי אגבודגינו, מנכ"לית הפורום העולמי לכלכלה אחראית קלמנט קוצלין וסמנכ"ל קיימות שיכון ובינוי | צילום: מקסים דופור 

בין הדוברים בוועידה היו גם נציגים מישראל כמו משה לחמני, יו"ר "שיכון ובינוי", ביחד עם אורי בן -פורת, סמנכ"ל הקיימות ב"שיכון ובינוי", מומו מהדב, מנכ"ל ארגון "מעלה" ואיילה מילר, מנהלת האחריות התאגידית של "טבע". הנציגים הישראלים הציגו את פעילותם בתחומי הקיימות, החדשנות והאחריות התאגידית וכמו כן את הפוטנציאל שלהם לפיתוח בר-קיימא בעולם כולו.

אחד ממקרי הבוחן אשר הוצגו בוועידה ועוררו התעניינות גם מצד הנציגים הישראליים, הוא תכנית להקמת רכבת ש"תטוס" במהירות-על של 1200 ק"מ לשעה ומיועדת לנוע בין סן-פרנסיסקו ללוס אנג'לס בטכנולוגיה חדשנית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן