נתניהו: "אתן ללפיד גיבוי מלא בהעברת תקציב אחראי"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן דיברו היום (ה') בצהריים בפתיחת ישיבת סיעה משותפת לליכוד-ביתנו. השניים דיברו עוד טרם החתימה על ההסכמים הקואליציונים אבל אחרי שהתמונה של הממשלה הבאה כבר התבהרה.

"אנחנו עסוקים בפרטים האחרונים של ההסכמים על מנת שנביא ממשלה בשבוע הבא", פתח נתניהו, "זו תהיה אחת הקדנציות המאתגרות, אנחנו עומדים מול אתגרים כבירים. יש נתק מסוים בין האתגרים לבין תשומת הלב להם בציבור".


צילום: מרק ישראל סלם

ראש הממשלה התייחס למשא ומתן שיסתיים בקרוב. "עשינו את המיטב עם המנדטים שקיבלנו כדי להיות מסוגלים להנהיג. שמרנו על השלטון, החזרנו את תיק הביטחון ושמרנו על תיק החוץ. אלו התיקים שחשובים להתמודדות עם האתגרים. שמרנו גם על תחומי אחריות חשובים לניהול המדינה. התנאי הוא שיהיה לנו רוב בממשלה, בלי זה אי אפשר להשיג כלום".

נתניהו פנה ישירות את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שייכנס בקרוב אל משרד האוצר, "אני מבקש לומר כמה מילים ליאיר לפיד – המשימה הראשונה של הממשלה שלנו היא להעביר תקציב שישמור על כלכלת מדינת ישראל. אתן גיבוי מלא להעביר תקציב אחראי. אנחנו רוצים להביא בשורה למדינת ישראל".

אחריו דיבר שותפו לסיעה המאוחדת, אביגדור ליברמן, שבעיקר פנה אל התקשורת בדבריו. "השגנו לא מעט, אבל תמיד צריך לוותר, ותמיד יש ביקורות על תוצאות המו"מ. כולנו מכירים את הפרשנויות והניסיון לחמם ולשסע – זה יעבור מהר. הממשלה הזו תיבחן רק בביצוע וביכולת להתמודד עם האתגרים. אני מקווה שבשבוע הבא כל הפרשנויות יהיו כבר על עבודת הממשלה ולא על המסביב".

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן