סגירה אדומה בבורסות וול סטריט: אפל ירדה 3.3%

המדדים המובילים בוול סטריט סגרו היום שבוע מסחר מקוצר כשבימים שני ושלישי הבורסה נסגרה לפעילות עקב הוריקו סנדי. היום ננעלו הבורסות בוול סטריט במגמה שלילית וזאת על אף דו"ח תעסוקה מעודד שפרסם היום משרד העבודה האמריקני.

בתחילת היום הגיבו המדדים בחיוב לדו"ח שהתפרסם, אך הבמהלך המסחר השתנה הסנטימנט והמדדים ננעלו בירידות. מדד דאו ג'ונס רשם ירידה 1.1% של  מדד S&P 500 איבד 0.9% מערכו ומדד הנאסד"ק ננעל גם הוא בירידות כשהשיל 1.3% מערכו

הקמפיין הנשיאותי של אובמה קיבל מוקדם יותר היום חיזוק חיובי משמעותי מדוח תעסוקה טוב מהצפוי. משרד התעסוקה האמריקאי פרסם היום נתונים המראים עלייה של 171 אלף משרות חדשות במשק, לעומת צפי של תוספת של 125 אלף משרות בלבד.

על פי דוח משרד התעסוקה, בחודש אוקטובר עלה שיעור האבטלה ל-7.9% לעומת 7.8% בחודש הקודם. הסקטור החזק ביותר בכלכלה האמריקאית באוקטובר היה מגזר השירותים, עם תוספת של 150 אלף משרות. לעומת זאת בסקטור הציבורי נוספו בחודש שעבר רק 13 אלף משרות חדשות.

שבוע סוער עבר על ארצות הברית: הסופה סנדי פגעה ב-8 מדינות ברחבי ארה"ב והותירה יותר מ-8 מיליון בני אדם ללא חשמל. הסופה גם פגעה קשות בתשתיות התחבורה האמריקאיות, בין היתר ברכבת התחתית של העיר ניו יורק, המהווה נתיב תחבורה מרכזי בעיר. מערות הרכבת התחתית הוצפו כליל ותנועת הרכבות הושבתה עד להודעה חדשה. על פי הערכות של הרשויות בעיר ייקח כשבוע לתקן את הנזק ולהחזיר את הרכבת לפעילות מלאה. נזקי הסופה מוערכים בעשרות מיליארדי דולרים

מניית אפל איבדה היום 3.5% וזאת לאחר שהיום החלה החברה לשווק את המיני אייפד אותו השיקה לפני כשבוע. הערכות הן כי מכירות המכשיר לא יעמדו ביעדים ובמספרים המרשימים אליהם התרגלו אפל לאחר ההשקות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן