סוף העולם בסטייל: קרוז לקוטב עם שף אישי ב-14 אלף יורו

עשירי העולם נוהגים לעתים להתהדר ביאכטה פרטית, שעמה הם יוצאים ליעדים אקזוטיים ברחבי הגלובוס. כעת האפשרות הזו פתוחה גם בפני אנשים שלא ממש יכולים להרשות לעצמם לקנות יאכטה. חברת היאכט-קרוזים הצרפתית Compagnie du Ponant מציעה טיולים ליעדי קצה כמו אנטרקטיקה, הקוטב הצפוני, סרי לנקה ועוד, במגה-יאכטה שכוללת שף צרפתי פרטי, מרתף יינות וינטאז' ואפילו משרת אישי צמוד.

אם תרצו לשוט בסוויטת הבעלים, עם משרת אישי צמוד, תצטרכו להיפרד מכ-15 אלף יורו ל-10 לילות בקוטב הצפוני, 13,500 יורו ל-10 לילות באנטרקטיקה וכ-10,000 יורו ל-10 לילות בקאריביים. המחיר, אגב, הוא למבוגר בסוויטה, וכולל ילד ראשון חינם, אך לא כולל את עלות הטיסה לנמל היציאה (משתנה על פי היעד).

היאכטות מכילות 32-130 תאים. שוויה של כל אחת מהיאכטות מוערך בכ-160 מיליון דולר, והן בין היחידות בעולם המחזיקות בטכנולוגיה שמאפשרת להן לשרוד את קרחוני הקטבים בשיט מסחרי. הספינה הקטנה (30 תאים בלבד) מיועדת לטיולי חופים ואיים, והגדולה (130 תאים) ליעדי קצה (אנטרקטיקה, הקוטב הצפוני וכו').

היאכטות מונעות באופן חשמלי ובתמיכת מנועי דיזל. מאחר שהן ידידותיות לסביבה, היאכטות מחזיקות באישורי כניסה ליעדים שהגישה אליהם אינה אפשרית עבור ספינות רגילות, בשל מגבלות הזיהום שמטיל החוק הבינלאומי כהגנה על אתרי טבע נדירים.


צילום: יח"צ

בניגוד למסעות שיט המוניים המכילים אלפי אנשים, המגה יאכטה קומפקטית ומציעה חוויה אינטימית עם מספר מצומצם של נוסעים, מה שמאפשר לה לעגון באיים, בחופים אבודים ובנמלים מוסתרים. יעדים נוספים שמציעה החברה: סרי לנקה, האיים המלדיבים, זנזיבר, איי יפן, חצי האי הוולקני קמצ'טקה, גרינלנד ועוד. החברה תיוצג על ידי "גולדן טורס".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן