סלקום רוכשת מאמדוקס מערכת ניהול לקוחות חדשה CRM (Customer relationship management) שעתידה להחליף 6 מערכות הקיימות כיום.
המהלך שיערוך כשנה וחצי מבוצע בשל מיזוגה של סלקום עם נטוויז'ן ולקראת כניסתה של החברה אל השוק הסיטונאי בענף הקווי. לפי ההערכות שווי העסקה מסתכם בכ-50 מיליון דולר. "ההסכם עם אמדוקס מתבסס על קשר ארוך בין החברות וניסיון מוצלח של מעל עשור של עבודה משותפת", אמר ז'ק אוסטר, סמנכ"ל מערכות מידע סלקום.
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום. מודרניזציה של מערכות הליבה | צילום: סיון פרג'
מנכ"ל קבוצת סלקום, ניר שטרן אמר כי המערכת נועדה "לתמוך בכלל פעילויות התקשורת של הקבוצה לרבות פעילות הסלולר, התקשורת הקווית, האינטרנט, תקשורת בינלאומית ואם יוחלט אף הטלוויזיה כך שתאפשר לנו לשפר את חווית הלקוח בעולם תחרותי ומשתנה ולהמשיך ולהציע ללקוחותינו שירותים חדשניים ותחרותיים ברמת זמינות גבוהה, תוך התמקדות בעשייה משמעותית של יצירת ערך ושיפור השירות ללקוחות."
|