סלקום: ירידה בהכנסות וברווח הנקי ברבעון השלישי

סלקום פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי לפיהם הסתכם הרווח הנקי של החברה ב-52 מיליון שקל, ירידה של 58% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לדברי החברה הירידה ברווחים נבעה מגידול בהוצאות המימון ובהוצאות מיסים. גם הכנסות החברה רשמו ירידה של 15% ועמדו על 1.22 מיליארד שקל. מדובר בירידה של 2.5% גם ביחס לרבעון הקודם.

ההכנסות משירותים עמדו על כ-1.01 מיליארד שקל, ירידה של כ-12% לעומת הרבעון הקודם ואילו ההכנסות מציוד ירדו בכ-30% והסתכמו ב-211 מיליון שקל.

על אף הירידות בהכנסות וברווח הנקי ועל אף הגברת התחרותיות בענף התקשורת הסלולרית, הצליחה סלקום להגדיל ב-5,000 את מספר לקוחותיה ברבעון החולף. זאת לאחר שברבעון הקודם סבלה מירידה של 15,000 במספר הלקוחות.

נתונים חיוביים נוספים שמציינים בחברה הם שיפור של 2.4%  ב -EBITDA לעומת הרבעון הקודם וגידול של 12.8% בתזרים ההמזומנים הפנוי.

ניר שטרן | צילום: סיון פרג'

כמו כן, הודיעה סלקום כי תחלק לראשונה זה חמישה רבעונים דיבידנד בסך 0.85 ש"ח למניה (ובסה"כ כ-85 מיליון שקל).

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום ציין כי "סלקום ממשיכה לפעול בהתאם לאסטרטגיה שנקטה מאז המיזוג עם נטוויז'ן ומבססת עצמה כקבוצת תקשורת. במהלך השנה וחצי האחרונות פעלנו במרץ לחיזוק מבנה ההון של החברה ופרענו התחייבויות למחזיקי אגרות החוב בהיקף של כ- 1.3 מיליארד ש"ח. נכון לסוף הרבעון השלישי החזקנו ביתרות מזומנים של מעל ל- 1.3 מיליארד ש"ח."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן