סמסונג הודיעה רשמית על השקת סדרת Galaxy Tab 3

סמסונג מובייל, חטיבת המכשירים הניידים של יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם, הודיעה היום על השקת הסדרה הרביעית של הטאבלטים מבוססי האנדרואיד שלה, גלקסי Tab 3. הסדרה החדשה, שהמכשיר הראשון והפשוט ביותר שלה, חידוש לטאבלט המקורי בן שבעת האינצ'ים של החברה, הושק כבר בחודש שעבר, מיועדת להזרים דם חדש למשפחה, שהתקשתה להתבלט לאחרונה מול מתחרות נועזות כגון Asus  הטייוואנית ו-Amazon האמריקאית. 

קטן בדרכים, גדול בבית

המכשיר הראשון עליו הכריזה החברה היום הוא גלקסי Tab 3 8.0, אותו היא מייעדת לשימוש כמכשיר נייד לקריאה ומשחקים. מבחינת מפרט, הוא מצויד במעבד כפול ליבות במהירות 1.5GHz , זיכרון עבודה בנפח 1.5GB , אחסון פנימי בנפח 16GB  לצד חריץ הרחבה לכרטיסי microSD עד 64GB , מסך בגודל 8 אינץ' וברזולוציה של 1,280×800 נקודות צפיפות של 189 נקודות לאינץ', מצלמה אחורית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית בעלת חיישן 1.3 מגה-פיקסל, קישוריות WiFi a/b/g/n ו-3G בדגם התומך בכך, בלוטות' 4 ו-GPS  וסוללה בקיבולת 4,450mAh. 

בצד העיצוב, שמה החברה דגש על נוחות שימוש ביד אחת, ועיצבה את המכשיר בדומה לאייפד מיני ול- גלקסי Note עם שוליים צרים במיוחד. לטענתה, הדבר הופך אותו לנייד ונוח מאוד לאחיזה. בנוסף, כולל המכשיר את רוב התכונות המתקדמות שהוצגו עם סמארטפון הגלקסי 4S כולל אלבומי תמונות אינטראקטיביים, Group Play לחיבור מספר מכשירים למעין מערכת רמקולים היקפית, "מצב קריאה" לקריאה נוחה, S-Translator לתרגום סימולטני של טקסט או דיבור, S-Travel למידע לנוסע ועוד.


צילום: יח"צ

המכשיר השני שהציגה החברה הוא גלקסי Tab 3 10.1 אותו היא מגדירה כמותאם לשימוש ביתי ומשפחתי. מבחינת מפרט, מדובר במכשיר פשוט יותר מאחיו הקטן, המצויד במעבד כפול ליבה במהירות 1.6GHz  שלפי רויטרס הוא מסדרת Atom של אינטל, זיכרון עבודה בנפח 1GB, אחסון פנימי בנפח 16GB  לצד חריץ הרחבה לכרטיסי microSD עד 64GB  נוספים, מסך 10.1 אינץ' ברזולוציה של 1,280×800 נקודות (צפיפות של 149 נקודות לאינץ' בלבד), מצלמה אחורית בעלת חיישן 3 מגה-פיקסל בלבד, מצלמה קדמית בעלת חיישן 1.3 מגה-פיקסל, קישוריות WiFi a/b/g/n (ו-G3 בדגם התומך בכך) וסוללה בקיבולת 6,800mAh.

הטאבלט הזה מעוצב באופן מסורתי יותר, ואינו מצויד בכל התכונות המתקדמות הכלולות בגרסה הקטנה יותר. במקום זאת, כטאבלט המיועד לשימוש בבית, הוסיפה לו החברה יכולת שונה בשם Smart Remote  המאפשרת להשתמש בו כשלט למערכת הבידור הביתית.

שני המכשירים יגיעו לשוק במחצית הראשונה של החודש הנוכחי, כאשר הם מריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.2. עם זאת, טרם נמסרו פרטים אודות המחירים, ולא ידוע עדיין אם ומתי יושקו המכשירים בישראל. 

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

אסוס בגל הכרזות, חושפת את הדור הבא

Chromebox: קופסא קטנה עם כל מה שאתם צריכים  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן