סקיילקס: היו"ר בן דוב הודח, 4 חברי דירקטוריון יעזבו

יבואנית מוצרי סמסונג בישראל, חברת סקיילקס, הודיע היום על הדחתו של בעל השליטה אילן בן דב מתפקיד יו"ר הדירקטוריון "בשל חילוקי דעות בין חברי הדירקטוריון ליו"ר הדירקטוריון, על דרך הטיפול בעסקי החברה וניהולה". הבודעת החברה נכתב כי בן דב ימשיך לכהן כדירקטור וכי בשלב זה לא ימונה יו"ר דירקטוריון קבוע שיחיפו. "יו"ר דירקטוריון קבוע ימונה לא יאוחר מסמוך לאחר האסיפה הכללית הקרובה של החברה, אשר צפויה להתכנס בשבועות הקרובים", נכתב.

בנוסף הודיעו על התפטרותם גם שני דירקטורים חיצוניים – יונה אדמון ודרור ברזילי ושני הדירקטורים שלום זינגר ואריה עובדיה הודיעו כי לא יתמודדו לכהונה נוספת בדירקטוריון " בשל השינויים שחלו בניהול עסקי החברה והערכתם כי יכולתם לתרום להמשך עסקי החברה קטנה לעומת העבר".


בן דב. הודח בשל חילוקי דעות על דרך הטיפול בעסקי החברה | צילום: יוסי זליגר

במקביל, התייחסה היום סקיילקס לידיעות על התפוצצויות ותקלות בטיחות בסוללות של מכשירי סמסונג גלקסי S4. "החברה קיימה קשר רציף ואינטנסיבי עם סמסונג בעניין התקלות האמורות, ובמהלך חודש פברואר 2014 החלה לערוך בחינה עצמאית, בליווי מומחים חיצוניים, של המידע אודות התקלות וכן את השלכותיהן השונות, לרבות דרכי טיפול (ככל שנדרש), בחינה אשר טרם הסתיימה למועד זה."

"נכון למועד דוח זה, בהתייחס לכך שטרם הסתיימה הבחינה האמורה ועדיין לא התקבלו כל הנתונים שהתבקשו מסמסונג וכן לאור העובדה שהידיעות באמצעי התקשורת בדבר אירועי תקלות ובטיחות התפרסמו רק בימים האחרונים, אין ביכולתה של החברה להעריך בשלב זה את תוצאותיה של הבחינה, השלכותיה וכן את השפעתה של היקף הכנסות החברה ורווחיותה".

בעקבות הודעות החברה, מזנקת היום בבורסה באחד העם מניית סקיילקס ביותר מ-6%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן