סקר מרקטסט: אורנג' מובילה בדירוג חווית הלקוח

מסקר חברת מרקטסט שנערך בקרב מדגם של 451 לקוחות חברות הסלולר הגדולות עולה כי חברת אורנג' זוכה להערכה הרבה ביותר בתחום חווית הלקוח. שאלות הסקר בדקו את חוויית השירות של הנשאלים בעקבות הפניה למרכז השירות ונערכו על פי המדדים הקבועים של חוויית לקוח הנמדדים מידי שנה על ידי מרקטסט.

התוצאות מלמדות כי בפרמטרים של שביעות רצון כללית, מקצועיות נותן השירות ותמורה למחירים, מקבלת אורנג' באופן עקבי תוצאות גבוהות ממתחרותיה סלקום ופלאפון.


חיים רומנו | צילום: יח"צ

זוהי השנה ה-8 ברציפות בה ניצבת החברה בראש דירוג החווית הלקוח. מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו ציין כי "בשנה שבה התחרות הגיעה לשיאים חדשים אסטרטגיית המיקוד בשירות ללקוח של Orange יכלה הייתה להיתפס כהוצאה מיותרת. אני שמח כי אסטרטגיה זו, בה אנו דבקים מיום הקמתנו מוכיחה עצמה גם בשנה מורכבת זו, ואנו נמשיך ונתמיד פעילות התומכת בה."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן