עדי אלטשולר, מהצעירים המבטיחים של פורבס נבחרה על ידי מגזין TIME לאחת ממנהיגי הדור הבא

לעדי אלטשולר יש כישרון: היא יודעת לזהות ואקום חברתי ולמלא אותו. זו הסיבה שהיא נכללת ברשימת הצעירים המבטיחים בישראל של פורבס וזו גם הסיבה שמגזין TIME בחר בה בגיליונו האחרון לאחת מששת "מנהיגי הדור הבא" לצד צעירים וצעירות מבריטניה, ניגריה, תוניסיה, סין והודו. הסיפור שלה הוא סיפור של עשייה חברתית אמיתית, שהתחיל כשהיתה בת 12 – אז החלה להתנדב בעמותת איל"ן ופגשה את הילד ששינה את חייה לעד. ההתנדבות הפכה לחברות עמוקה, שהובילה אותה להקים את תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לילדים עם צרכים מיוחדים, והיא רק בת 16. 

מאז חלפו כמעט 12 שנה. תנועת הנוער גדלה והתרחבה ומונה כיום 35 סניפים ברחבי הארץ, הנותנים מענה לצרכים החברתיים של כ-3,000 ילדים. השנה הגיעה אלטשולר למסקנה שהארגון בשל ומנוהל על ידי צוות הנהלה שממשיך את חזונה, והחליטה להתנתק פורמלית מהעמותה שאותה הקימה.


עדי אלטשולר. זוכה לכבוד על פעילותה 

אבל הנפש היזמית של אלטשולר לא יודעת מרגוע. לאחר שהקימה יש מאין תנועת נוער, היא המשיכה לחפש עשייה חברתית וחינוכית וחתרה אל היעד הבא שלה, שהגיע, הפעם, מתוך הרהוריה על אחד האירועים המשפיעים והמעצבים ביותר שעברו על העם היהודי.
אלטשולר חשה כי היא – בדומה לצעירים רבים אחרים – מנותקת רגשית מיום הזיכרון לשואה, והחליטה לפעול. היא אירחה ניצול שואה בביתה והזמינה את חבריה לשמוע את העדות לזוועות ממקור ראשון. בעקבות המפגש הקימה את ארגון זיכרון בסלון ופיתחה אותו, כפי שרק היא יודעת. ביום השואה האחרון התקיימו 800 מפגשי סלון שכאלו ברחבי הארץ.

בשנתיים וחצי האחרונות עובדת אלטשולר בחברת גוגל ישראל כמנהלת תחום החינוך. אל גוגל הגיעה שכשחזרה מלימודיה באוניברסיטת קולומביה שבניו יורק וחיפשה את האתגר הבא שלה. אז היא גילתה שלגוגל מערך שלם שעוסק בקידום חינוך והעצמת מורים, והחליטה להצטרף לסגל הניהול בחברה. בשנה וחצי האחרונות הוכשרו כ-35 אלף מורים ואנשי חינוך בארץ במחלקה שלה, במטרה להחדיר את הטכנולוגיה לחדר הלימוד.

אלטשולר היא טיפוס של עשייה, וקשה לפספס את טביעת אצבעה. "עדי היא תמצית הטוב", מפרגן לה שר החינוך שי פירון. "היא חיבור שבין טוהר ותמימות ליזמות פורצת דרך. היא מלמדת מהו חזון ההופך לתנועה מדבקת. עדי מחברת בין שונים ומסייעת לנו להבין שהאדם כמה לטוב".

– לרכישת הגיליון חייגו 077-5273355

– לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן