עובדי בזק חוברים למאבק בפלאפון: "על ההנהלה לעצור"

עובדי חברת בזק מצטרפים למאבק של עובדי פלאפון. בפגישה שקיימו אתמול יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, עם יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן ויו"ר ארגון עובדי "בזק", שלמה כפיר הוחלט כי עובדי בזק, החברה האם של פלאפון יקיימו מחר הפגנה בשיתוף עם עובדי החברה הבת. 

ההפגנה היא השלב הראשון במאבק המשותף של הוועדים, כאשר ביום ראשון יתקיימו אסיפות הסברה לעובדי שתי החברות. מההסתדרות נמסר כי בהסתדרות מציינים כי זהו חלק ממאבק הסולידריות אליו יצטרפו בהמשך וועדים נוספים במשק.

בהסתדרות מזהירים כי אם הנהלת פלאפון תמשיך לפגוע בחופש ההתארגנות של העובדים ולא להכיר בהתארגנות צפויים צעדים נוספים. 

שביתת עובדי פלאפון נכנסת היום ליומה ה-15. במסגרת השביתה לא פועלים מוקדי השירות הפרונטליים ברב מכר-תלפיות בירושלים, בפתח תקווה, חדרה ואום אל פחם כמו גם חטיבת ההנדסה, מערכות המידע, מטה החברה, המוקדים הטלפוניים בבאר שבע ובירושלים וכן מושתבת גם המרכז הלוגיסטי של החברה.

היום הפגינו עובדי פלאפון סמוך למגדל עזריאלי ומספר מפגינים אף נכנסו לבניין ההנהלה הראשית של החברה.

יו"ר ארגון עובדי בזק, שלמה כפיר אומר היום: "אני פונה למנכ"ל פלאפון להפסיק את ההתעמרות כלפי העובדים ולהפסיק באופן מידי את ההסתה כנגד ההסתדרות. זכות ההתארגנות היא זכות יסודית של כל גוף וארגון במשק. זו ההזדמנות של הנהלת פלאפון לעצור לחשוב ולקיים הידברות עם ההסתדרות ועובדי פלאפון ולא להתעלם ממנה".

מועד עובדי פלאפון נמסר: "המאבק של עובדי פלאפון הוא מאבק עקרוני על זכות ההתארגנות. גם עובדים אחרים במשק וגם הציבור כולו מבינים את זה. אני שמח על כך שעובדי בזק שכבר מאורגנים בהסכמים קיבוציים מסייעים לנו במאבק".


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן