עובדי דן אנד ברדסטריט התאגדו לוועד על רקע חשש לפיטורים

וועד חדש נולד: 75 עובדי חברת דן אנד ברדסטריט התאגדו בהסתדרות בימים האחרונים והשיגו את הרוב הדרוש להקמת וועד יציג, כך נודע לפורבס.

על פי החוק, בשביל להיחשב לוועד יציג דרוש להשיג את הסכמתם של כשליש מהעובדים. 75 עובדי החברה מהווים כמחצית מסה"כ עובדי החברה בישראל ועל כן נחשבים לוועד יציג. בשבוע שעבר שיגרה מנהלת האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עו"ד חניטל סוויסה מכתב אל מנכ״ל החברה בישראל, חיים כהן, בו היא פירטה על ההתאגדות וקראה למנכ״ל לשבת עם ההסתדרות והוועד הנבחר. גורם המקורב לנושא אמר כי הצדדים הביעו הסכמה לשבת ולהתדיין בנושא.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

הרקע להקמת הוועד הוא חשש לפיטורין ועל כן רצון העובדים להבטיח את הביטחון התעסוקתי ואף לשפר את תנאיהם בשל העובדה כי  לדבריהם, החברה עקפה את יעדי המכירות שהציבה לעצמה.


חיים כהן, מנכ"ל החברה | צילום: קובי קנטור

דן אנד ברדסטריט היא חברה בינלאומית שמשרדיה הראשיים יושבים בניו ג'רזי שבארה"ב. החברה מספקת מידע עסקי לניהול סיכונים ואשראי והיא פועלת ביותר מ-200 מדינות כאשר ברשותה מידע על יותר מ-210 מיליון בתי עסק.

מחברת דן אנד ברדסטריט נמסר: "התקבלה פניה מההסתדרות ואנו בוחנים את משמעותה. דן אנד ברדסטריט הינה חברה בינלאומית המכבדת את זכויות עובדיה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן