חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

עובדי הוט יוצאים להפגין: קוראים למשרד התקשורת להתערב

עובדי הוט דורשים את התערבות המדינה בנעשה בחברה. הבוקר יגיעו העובדים בשעה 11:00 להפגין מול קריית הממשלה בתל אביב ויבקשו את התערבות משרד התקשורת בכוונת החברה לפטר את כל עובדי המערך הטכני ערב החג. לטענת העובדים, המאוגדים תחת הארגון כוח לעובדים, החלטת החברה פוגעת באיכות השירות ובקהל לקוחותיה. 

"ערב תחילת השנה החדשה שולחת HOT הודעת SMS לרגל החג- הודעת פיטורים. " אומר דודי עזרן מראשי וועד עובדי הוט. לדברי הוועד, החלופה שהציגה הנהלת HOT לעובדים, כללה העסקה במסגרת חברות קבלנית בתנאי שכר הנמוכים בכ-30% ומעבר להעסקה עפ"י תפוקות- תשלום עפ"י מספר קריאות." את מחיר העסקת הטכנאים כעובדי קבלן, משלמים הלקוחות- החברה מתקשה לגייס טכנאים שיסכימו לעבוד בתנאים כאלה, ובמקומות שבהם פועלות חברות הקבלן, זמני ההמתנה ממושכים במיוחד. אז את השיטה המפוקפקת הזו תפעיל החברה בכל הארץ? כואב לי הלב על הלקוחות " מוסיף עזרן.

צילום: יח"צ

ביום חמישי שעבר אמורים היו טכנאי HOT להגיע לשימועי בזק שהתכוונה החברה לערוך להם, לצורך פיטוריהם. העובדים סירבו להגיע ופתחו בשביתה ללא הגבלת זמן, של כלל המערך הטכני( תיקוני שירותי אינטרנט, טלפון וטלוויזיה) ומוקד זימון הטכנאים הארצי. בנוסף להודעת הפיטורים החלה החברה לגרור את רכבי העובדים מבתיהם (רכבים עליהם משלמים הטכנאים מדי חודש) תוך התעלמות מבקשות מיוחדות. 

ב-10.9 יתקיים יתקיים דיון בשאלת יציגות כוח לעובדים בחברת HOT בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב.

בתוך כך, הודיעה הבוקר חברת הוט על השלמת העברת המערך הטכני לחברות קבלן. בחברה מסבירים כי "עיקרי המהלך ומטרותיו נועדו ליצור מעגל טיפול בלקוח מקצה לקצה על ידי חברות מתמחות, אשר מזה מספר שנים הינן שותפות עסקיות שלנו. החברות המתמחות מספקות שירותי תמיכה טכניים מקצועיים ואיכותיים, וביצעו מאז ומתמיד את כל שירותי ההתקנות בחברה וגם חלק מקריאות השירות".

עוד אומרים בהוט כי בחודשים האחרונים, החליטו טכנאי השירות בחברה להצטרף לניסיון ההתאגדות של "כוח לעובדים". על אף שהעברת הפעילות לחברות המתמחות הנה לגיטימית לחלוטין, וזכתה לגיבוי מבית המשפט, ועל אף שהחברה דאגה, כי כל הטכנאים יוכלו להיקלט בחברות המתמחות, באותם תנאי שכר, דחק ארגון "כח לעובדים" בטכנאים לפתוח בשביתות פתע, אשר נועדו להשפיע על רמת השירות. החברה עשתה כל שביכולתה על מנת למזער את הפגיעה בלקוחות".

כעת, עם השלמת המהלך של העברת מערך טכנאי השירות לחברות המתמחות, הסתיימו השביתות, והחברה הודיעה, כי היא פועלת נמרצות ונוקטת בפעולות אשר ישפרו את חווית השירות ללקוחותיה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן