עובד פתח באש במלון לאונרדו באילת, הרג אדם אחד ונורה למוות

בשיאה של עונת התיירות: הרוג אחד ושלושה נפגעי חרדה באירוע ירי, הבוקר במלון לאונרדו באילת. על פי דיווחים ראשוניים, חטף אחד מעובדי המלון, טבח שפוטר מעבודתו, את נשקו של המאבטח והחל לירות לכל עבר, בניסיון לפגוע בעובד אחר. אדם אחד, גבר בן 50, נהרג כתוצאה מהירי. היורה עצמו, שניסה להתבצר באחד החדרים במקום, נהרג מאוחר יותר במבצע ההשתלטות של כוחות הביטחון.

האירוע, שהחל בסביבות השעה 08:45, הסתיים בשעה 10 לערך בהריגתו של היורה, לאחר שכוחות משטרה ואמבולנסים הוזעקו למקום. אנשי היחידה ללוחמה בטרור פרצו לחדר בו הסתגר היורה וירו בו לאחר שנכשל הניסיון לנהל עמו משא ומתן. על פי דיווחים, היורה הוא צעיר יהודי-אמריקאי שהשתתף בתוכנית תעסוקה בישראל, במסגרתה עבד במלון שהיה באותה השעה הומה ממבלים.

אחד מאורחי המלון סיפר בערוץ 2 כי "פתאום הגיע טבח, חטף את נשקו של המאבטח, ירה באוויר, ברח למטבח וירה כמה יריות". כל אורחי המלון התבקשו מיד להסתגר בחדריהם, אולם בתום שעה דווח כי היורה נהרג, וניתן האות לחזרה לשגרה במלון ובסביבתו. נפגעי החדרה פונו לבית החולים יוספטל בעיר. במשטרה ממשיכים לחקור את הסיבות שהביאו את הצעיר לבצע את המעשה כשההערכה היא כי עשה זאת על רקע פיטוריו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן