עוד מכה לאפל: הצרכנים מעדיפים את הסמארטפונים של סמסונג

סמסונג ממשיכה להכות באפל בקרב על צמרת שוק סמארטפונים העולמי. אחרי שעקפה המתחרה הקוראנית את החברה האמריקאית במכירות הסמארטפונים, נראה כי כעת גם הצרכנים מעדיפים את המכשירים של סמסונג. 

על פי סקר שביעות רצון הצרכנים שנערך לאחרונה בארה"ב, קיבלו מכשירי הגלקסי S3 והגלקסי נוט 2 של סמסונג את הציונים הגבוהים ביותר ותפסו את שני המקומות הראשונים במדד. שני המכשירים קיבלו את הציון 84, בעוד שאייפונים 5 ו-3S של אפל הסתפקו בציון 82. אייפון 4 הגיע למקום ה-5 בלבד עם ציון של 81. 

על פי הסקר, הסמארטפונים של סמסונג ניצחו משתי סיבות עיקריות: האחת היא גודל המסך – מתברר שהצרכנים מעדיפים את המסכים הגדולים של מכשירי הגלקסי. הסיבה השניה היא המחיר. בעוד שאפל לא מרבה להוזיל את מחירי מכשיריה, הרי שאת הסמארטפונים של סמסונג ניתן להשיגג במחירים נמוכים בהרבה, בעיקר את הדגמים הישנים יותר.

צילום: רויטרס

ציונה של סמסונג עלה השנה ב-7% לעומת הסקר של שנה שעברה. הסיבה לכך היא ככל הנראה הגידול במכירות מכשירי הסמארטפונים שלה השנה. על פי נתוני מכירות שפורסמו בשבוע שעבר, נתח השוק של מערכת ההפעלה אנדרויד של מכשירי הגלקסי עומד על 51.5%, זאת לעומת 42.5% של ה-iOS של אפל. עם זאת, מחקר שפורסם לאחרונה חושף כי לקוחות אפל נאמנים הרבה יותר מאשר לקוחות סמסונג. 

זהו הסקר הראשון בו מתמקד מדד שביעות רצון הצרכנים האמריקאי במכשירי סמארטפונים בודדים. זכייתה של סמסונג במקומות הראשונים בסקר מגיעה חודשיים לפני השקתו הצפויה של מכשיר הסמארטפון החדש של אפל, האייפון 5S. 

רבים בשוק מעריכים כי למרות הציפייה הרבה להשקתו, לא צפוי האייפון 5S (אם כך אכן יקראו לו) להיות חדשני במיוחד. על פי התחזיות, בנוסף לאייפון 5S צפויה אפל להשיק גם סמארטפון מוזל חדש שמיועד לשווקים המתפתחים. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן