עיצומים ברשות המסים: "נזק בלתי הפיך; לא שוללים שביתה כוללת"

נמשכים העיצומים ברשות המסים: ברשות חידשו לאחרונה את סכסוך העבודה שהוכרז ב-1 ביולי, בטענה כי במשרד האוצר מסרבים למלא אחר הבטחתם למו"מ לגבי הסכם חדש, אשר נפתח לדבריהם ב-6 בינואר השנה – ומאז לא חודש.

העובדים לא מקבלים קהל, אישורים לצורך טאבו וקבלת משכנתא לא מונפקים ועסקאות נדל"ן מוקפאות. גם העברת הכספים לחו"ל נעצרה. "כל הזמן אומרים לנו שידברו איתנו מחר-מחרתיים", אמר הבוקר לאתר פורבס יו"ר ועד העובדים הארצי של מס הכנסה ומיסוי מקרקעין, ודים אבנשטיין. "הגיעו מים עד נפש".

"כל שעה, שלא לדבר על כל יום, בלי שאנחנו עובדים – זה נזק גדול למשק", הוסיף אבנשטיין. "אני לא יודע להעריך בדיוק את ההפסד, אבל לדעתי זה נזק בלתי הפיך. אנחנו בסך הכל רוצים לשבת ולדבר כדי להגיע להסכם שיתן מענה לכולם. מצד אחד מגדירים אותנו כמכונת הכסף של המדינה, ומצד שני מתעלמים מאיתנו".

לדברי אבנשטיין מיטב העובדים מבקשים ממנו לעזוב: "קשה להחזיק כאן עובדים איכותיים בתנאים כאלה. עם כוח אדם מצומצם לא נצמצם את הפערים אף פעם. אני לא פוסל שנגיע לשביתה, השטח דורש מו"מ ענייני".  

ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "לא ברור הרקע להכרזת העיצומים של עובדי רשות המסים. עובדי הרשות הכריזו על עיצומים בתקשורת מבלי לפנות אלינו קודם ולקיים דיונים בנושא".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן