עיתונאי מעריב: בן צבי מסרב לדון בהשפעת המיזוג עם מקור ראשון

בית הדין לעבודה בתל אביב קיים הבוקר דיון בעניין אי-העסקתו של יו"ר ועד העיתונאים של מעריב, חגי מטר. מטר פוטר כזכור לאחר שהושלמה עיסקת הרכישה של העיתון בידי איש העסקים, שלמה בן צבי.

עו"ד אמיר בשה, מטעם ארגון העיתונאים, אמר כי "מתברר שפרשה זו הייתה בבחינת המבשר ליחס ההנהלה לעבודה המאורגנת במעריב", והזכיר את "סירוב ההנהלה לדון עמנו על השפעת המיזוג עם מקור ראשון על העובדים, את ההימנעות מקיום מו"מ להסכם קיבוצי, את ביטול הפגישות השבועיות, ועוד".

השופט אורן שגב קרא להנהלת מעריב לשקול שוב את עמדתם בעניין העסקתו של היו"ר, וזאת בעיקר נוכח המתיחות ההולכת וגדלה בין העובדים לבין ההנהלה ולאור האינטרס המשותף של שני הצדדים בהצלחת העיתון.

הפגנת עובדי מעריב | צילום: מרק ישראל סלם

לאחר שההנהלה סירבה, בטענה שלדעתה גמישות בעניין הזה תוביל לדרישות נוספות מצד העובדים, התקיים הדיון, בו העידו רכז הארגון, יאיר טרצ'יצקי, יו"ר הוועד, חגי מטר, וכן מנהל המערכת, אסף גלבוע. סיכומים יוגשו לבית הדין תוך שבוע, ולאחר מכן צפויה להתקבל החלטה.

מחר בשעה 15:00 יתקיים דיון נוסף בבית הדין לעבודה בת"א, בעניין דרישת ועד העיתונאים כי ההנהלה תדון עם העובדים על הליך המיזוג והשפעותיו.

סמנכ"ל השיווק של שלמה בן צבי, אודי רגוניס, אמר בתגובה: "אין כאן שום דבר חדש. מחר יתקיים דיון בנושא בבית המשפט ונגיד שם את מה שיש לנו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן