עליות שערים בנעילה בבורסה בתל אביב, מניית אלון הריבוע הכחול זינקה

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה חיובית קלה, על רקע הנעילה המעורבת אתמול ועליות שערים אשר נרשמות היום בוול סטריט ובבורסות אירופה. המשקיעים בעולם מצפים לנתוני התעסוקה בארה"ב של חודש אוקטובר, אשר יתפרסמו בשישי הקרוב, ואצלנו מניות חברות הגז במוקד המסחר בעקבות התפטרות דרעי אתמול. מניית אלון רבוע כחול מרכזת תשומת לב גם היא.

בבורסה בוול סטריט מתנהל בשעה זו המסחר בעליות שערים, על רקע ההמתנה לנתונים על התעסוקה בארה"ב, אשר יפורסמו ביום שישי. במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר כי "השבוע צפוי בארצות הברית יומן כלכלי עמוס למדי, כאשר הנתון המרכזי יהיה דוח התעסוקה שיתפרסם בארצות הברית ביום שישי. הדוח צפוי להצביע על תוספת של 186 אלף מקומות עבודה באוקטובר". כזכור, בשובע הבא החליט הפד להותיר את הריבית על כנה החודש, אך רמז כי יתכן ויעלה אותה בקרוב. הבוקר ננעלו הבורסות באסיה במגמה שלילית, כאשר בסין מדד שנגחאי ירד ב-1.7% ומדד ניקיי ביפן נחלש ב-2.1%. 

אצלנו, כאמור, ננעל היום המסחר אצלנו במגמה חיובית קלה. מדד ת"א 25 התחזק ב-0.2%, מדד ת"א 100 טיפס ב-0.2% גם הוא ומדד הבנקים איבד 0.3% מערכו. מדד התקשורת התחזק ב-1.1% ומדד הנדל"ן ירד ב-0.2%.

מדד הנפט והגז ננעל היום סביב רמות הפתיחה. כזכור, אתמול התפטר דרעי מתפקידו כשר הכלכלה, וסמכויותיו יעברו לראש הממשלה. הדבר יסייע לזרז את אישור מתווה הגז, ומניות שותפויות הגז המקומיות זינקו אתמול בחדות בתגובה להתפתחויות. גם היום הן מרכזות עניין במסחר, כאשר דלק קידוחים נחלשה ב-1.3%, אבנר נחלשה ב-1% ורציו ירדה ב-2%. מניית אלון רבוע כחול זינקה היום ב-17.5%, בעקבות הסדר חוב שהוסכם בין בעלי החברה לבין נושיה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן