על אחריותכם בלבד: האתר הזה ישבש את המעקב של גוגל אחריכם

זה לא חדש שגוגל מתעדת כל ביטוי שאתם מכניסים אל מנוע החיפוש שלה. על השרתים של גוגל יושב מאגר מידע עצום, שהצצה אליו יכולה לגרום לכם ללא מעט אי נוחות. מתכנת אתרים פיתח כלי שיהרוס את היסטוריית החיפוש שלכם בגוגל.

האתר, שנקרא בפשטות Ruin My Search History, מבטיח "להרוס את היסטוריית החיפוש שלכם בגוגל בלחיצת כפתור". ברגע שתלחצו על כפתור זכוכית המגדלת בצד הדף, האתר ישתלט על הדפדפן שלכם ומיד יתחיל להכניס לגוגל שלל ביטויים שבאמת לא הייתם רוצים שום קשר אליהם. מילות החיפוש שיוכנסו יכולות להיות סתם מביכות כמו "מדוע הצואה שלי לא צפה", חיפושים בעלי פוטנציה להחרבת מערכות יחסים כמו "הזמנת בדיקת הורות" ואפילו ביטויים שעלולים לגרום למישהו בשב"כ להרים גבה כמו "איך מצטרפים למדינה האיסלאמית".

לדברי ג'ון, המפתח שעומד מאחורי הכלי, נכון לרגע כתיבת שורות אלה מעל לחצי מיליון אנשים הרסו לעצמם את היסטוריית החיפוש בגוגל. הוא הוסיף ואמר גם כי כרבע מהמבקרים באתר לא מצאו את האומץ ללחוץ על הכפתור. Ruin My Search History כבר הפך ללהיט מטורף בפורומים של Reddit עם מעל ל-1,500 תגובות, כאשר חלק מהגולשים נחרדו לחלוטין מהביטויים שהכלי הכניס בשמם לחיפוש של גוגל.

האתר יכניס לגוגל ביטויים שלא הייתם רוצים קשר אליהם | תמונה: צילום מסך 

"אני לא בטוח כיצד עלה בראשי הרעיון", כתב ג'ון. "הוא כנראה צץ בעקבות כל הפרשות בחדשות על הריגול אחרינו: סנודן, NSA, ציתותים לטלפון ומעקב אחרי מי מחפש מה".

"עליתי על הרעיון הטוב ביותר איך לגרום למערכת המעקב הממשלתית להפוך לחסרת ערך בכך שכולנו נהיה ב'רשימה' שלהם. אולי זה יצליח, ואם זה מספיק כדי לשבש את מערכות המעקב שלהם אז הן כנראה לא כאלה טובות".

כמובן שהשימוש בכלי הוא על אחריותכם בלבד, אבל אם איכשהו מצאתם עמוק בפנים את האומץ ללחוץ על הכפתור המביך וההרסני, שתפו אותנו בתגובות איזה ביטויים הוכנסו בשמכם למנוע החיפוש.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

4 גאדג׳טים שישדרגו את החופשה הבאה שלכם

אקזיט אופנתי: Optitex נרכשת על ידי EFI ב-52.8 מיליון דולר

בכיר בסמסונג: אנחנו בדרך לעזוב את אנדרואיד

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן