על רקע המגמות בעולם: המסחר בת"א ננעל במגמה מעורבת

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה מעורבת לאחר שלאורך היום התנהל במגמה חיובית. הדברים באים על רקע מגמה מעורבת במסחר בבורסות אסיה ומגמה חיובית לאורך היום בבורסות אירופה ועם הפתיחה בוול סטריט.

מדד ת"א 25 רשם עם הנעילה עלייה של 0.1% וכמוהו גם מדד ת"א 100. מנגד, מדד הבנקים צנח בשיעור של 0.8%, מדד הנפט והגז איבד 0.3% מערכו ומדד התקשורת נחלש בשיעור דומה. מדד הנדל"ן התחזק ב0.5%.

בארה"ב הגיבה אתמול יו"ר הפד, ג'נט ילן, לדוח התעסוקה המאכזב שפורסם ביום שישי האחרון. כזכור, נתוני הדוח הראו כי לשוק העבודה האמריקאי נוספו בחודש מאי רק 38 אלף משרות, לעומת 159 אלף המשרות שחזו הכלכלנים. בנאומה בכנס כלכלי בפילדלפיה אמרה ילן כי אין לייחס חשיבות גבוהה מדי לדוח המאכזב. בתוך כך ציינה ילן, כי הריביות יעלו השנה, אך לא נקבה במועד מסוים. נראה שבשוק כבר לא רואים סיכוי ממשי להעלאת ריבית ביוני.

לאחר שבתחילת השבוע הודיעו החברות לבורסה כי לא חל שינוי בהערכת המשאבים של הגז הטבעי במאגר, מניות שותפות לוויתן נעלו אתמול את המסחר בירידות. כיום נמשכה המגמה כאשר מניית אבנר נחלשה ב-1.1% ורציו איבדה 1.7% מערכה. כזכור, ההודעה הגיעה לאחר שמשרד האנרגיה העריך כי כמות הגז קטנה ב-20%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן