ערב צפייה בינוני לקשת: תחקיר הסמים של "עובדה" עם 23.1%

אחרי שבועות חזקים מאוד של הזכיינית קשת, נרשם אתמול ערב צפייה בינוני למדי, בלי אף אחת מתוכניות הדגל, כאשר גם חזרתה למרקע של "מונית הכסף" לא הצליחה להרים את הרייטינג.

צו המניעה שניתן אתמול על ידי בית המשפט המחוזי נגד שידור תחקיר בעניינו של שמעון קופר, הנאשם ברצח אשתו, לא סייע לרייטינג של תוכנית התחקירים "עובדה". התוכנית, בה שודרה כתבה על עיר קרטלי הסמים חוארז במקסיקו, רשמה רייטינג של 23.1% צפייה, ירידה מ-33% שקיבלה בשבוע שעבר. עם זאת, בשבוע שעבר שודרה אחרי "עובדה" תוכנית הדגל "ארץ נהדרת", אשר השבוע עברה ליום שלישי.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"ספיישל הבחירות" של מונית הכסף, בו התארחו במונית של עידו רוזנבלום פנינה רוזנבלום ורפי איתן, רשם גם הוא רייטינג של 23.1%.

דיין. מה פגע ברייטינג – ביטול התחקיר או ההזזה של "ארץ נהדרת"? | צילום: אלדד רפאלי

במקום הראשון בטבלה היומית נמצאת מהדורת חדשות 2 עם 23.6% צפייה, כשמהדורת חדשות 10 ממול זוכה ל-9.8%. עוד בערוץ 10, התוכנית "כח הכסף" עם נמרוד הראל רשמה רייטינג של 9.1%, בנות הזהב עם 8.7% ובמהדורה המוקדמת של "ערב טוב עם גיא פינס" צפו 9.5%.

גם הערוץ הראשון רשם אתמול ערב סביר, עם 5.7% צפייה למהדורת החדשות ו-7.3% למשחק הכדורגל בו הביסה מכבי תל אביב 0:5 את הפועל באר שבע.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן