פאניקה באפל? דיווח: אייפון 5S ייצא כבר ביוני הקרוב

פאניקה בענקית הטכנולוגיה? אפל תוציא אייפון חדש שייקרא 5S במגוון צבעים (ולא רק בשחור ולבן) עם מסך סופר HD כבר ביוני הקרוב – כך מעריך האנליסט פיטר מיסק מחברת ג'פריס, על פי דיווח של האתר business insider.

לדברי מיסק, טוען שהמכשיר החדש יגיע עם מסך IGZO, טכנולוגיה המאפשרת חיסכון בחיי הסוללה, כמו גם טכנולוגיית NFC שמאפשרת לשלם באמצעות הסמארטפון. על פי ההערכות, המכשיר יהיה בעל נפח אחסון אסטרונומי של 128 ג'יגה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בדומה למכשיר האייפוד טאץ', צפוי האייפון החדש להגיע ב-6-8 צבעים. מדובר בחידוש עבור המכשיר הסלולרי מתוצרת החברה, ששווק עד כה בצבעים לבנים ושחורים בלבד.

אם מיסק אכן צודק בהערכותיו, והאייפון ישוחרר לשוק ביוני, מדובר בחזרה לדפוס הפעולה שאפיין את אפל בהשקת האייפון 3 וה-4S, שיצאו באמצע השנה, אל מול ה-4S וה-5 שיצאו בסביבות ספטמבר. מיסק לא מנמק את החזרה של אפל להשקה דווקא באמצע השנה במקום לפני תקופת החגים בארה"ב.

ראוי לציין כי מיסק טעה מספר פעמים בתחזיותיו לגבי השקת טלוויזיה מתוצרת אפל (מהלך שהמנכ"ל טים קוק רמז שיקרה בקרוב), אך היה היחיד שצדק לגבי פרטי ההשקה של אייפון 4S.

"ביזנס אינסיידר", מנגד, מציין כי מכירות האייפון ירדו באופן משמעותי בשני הרבעונים שקדמו להשקה של האייפון החדש – משום שצרכנים כבר ידעו מראש שמכשיר חדש הולך לצאת לשוק והעדיפו לחכות. אפל, על פי הפרשנויות, רוצה להימנע מריכוז מכירותיה לחצי שנה בלבד על ידי האצה של השקות חדשות, כך שלצרכנים לא תהיה סיבה לחכות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן