פורבס מציג את הפנים של המחר: הצעירים המבטיחים בישראל

רשימת הצעירים המבטיחים בישראל של פורבס אינה משקפת את הדור הבא של הטייקונים, אלא להפך: היא מתמקדת בפנים של המחר של החברה הישראלית. הם שייכים לדור המושפע מהמחאה החברתית ומהמלחמה בשחיתות וחשוב להם לעשות למען האחר – הם כאן כדי "לעשות טוב" עבור החברה הישראלית וכדאי להכיר ולעקוב אחריהם.

הרשימה כוללת כ-40 צעירים המשתרעים על פני מגוון רחב של תחומים. החל מאנשי תרבות ופרסום ועד לתחומי הממשל, משפט, תקשורת, ספורט שיווק, חינוך, מחקר, אופנה, בידור, אוכל והייטק.

בין שמותיהם של הצעירים המוכשרים תוכלו למצוא את רותם רולף שהייתה בת 30 בלבד כאשר מונתה ליועצת כלכלית בכירה לשר האוצר יאיר לפיד. עדי אלטשולר, שהקימה תנועת נוער לצעירים עם צרכים מיוחדים כשעוד היתה נערה בעצמה ובשנתיים וחצי האחרונות מנהלת את תחום החינוך בגוגל ישראל נכללת גם היא.

עדי אלטשולר. רק בת 28 עם רזומה של עשייה חברתית ענפה

שניים נוספים הנכללים ברשימה הם רון גורה בן ה-30, אשר מנהל את מרכז הפיתוח והחדשנות של ענקית המסחר המקוון eBay בתל אביב ומתן חודורוב, הכתב הכלכלי הצעיר שתוך 6 שנים הפך מכתב לעינייני תחבורה בגל"צ לטאלנט בערוץ 10. אלה הם רק כמה שמות מתוך הרשימה המרתקת של צעירים מעוררי ההשראה אשר יהיו הפנים של ישראל בשנים הבאות. צפו בצילומי מאחורי הקלעים של הפרויקט הצעיר והאופטימי לכבוד השנה החדשה.

– לרכישת הגיליון חייגו 077-5273355

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן