פרוטרום תפתח מפעל בגלבוע בהשקעה של 110 מיליון שקל

חברת פרוטרום, אחת מהחברות הגדולות בעולם בתחום הטעמים וחומרי הגלם הייחודיים, הודיעה הבוקר כי תרחיב את פעילותה בישראל. החברה תקים מרכז מו"פ וחדשנות של מוצרים טבעיים באזור הגלבוע ובהשקעה כוללת של כ-110 מיליון שקל.

בהודעה שהוציאה היום לבורסה דיווחה החברה על קבלת אישור ממשרד התעשייה והמסחר. המפעל החדש בגלבוע יוקם באיזור עדיפות לאומי, ובהתאם לחוק עידוד השקעות אושר לו מענק השקעה והטבות מס של איזור פיתוח א'. מענק השקעה יהיה בשיעור של בין כ-20% לכ-24% מההשקעות שתשקיע החברה ברכוש הקבוע.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום, אמר כי "המפעל החדש יגדיל את כושר הייצור שלנו, יהווה מקפצה לחיזוק יכולות החברה בתחומים המשלבים בין טעם ובריאות וישרת את אסטרטגיית הצמיחה המהירה של פרוטרום, המשלבת צמיחה פנימית רווחית לצד רכישות אסטרטגיות. הקמת המפעל החדש שיהווה מרכז למו"פ ולחדשנות בתחומים צומחים אלה מהווה צעד נוסף בהתמקדותנו בפיתוח מוצרים חדשניים וייחודיים התואמים את המגמות הצרכניות המתקדמות ביותר בעולם".

צילום: INGIMAGE / ASAP

"פרוטרום רואה בהקמת המפעל החדש המשך טבעי לפעילותה ההיסטורית בישראל שהחלה ב-1933", מוסיף יהודאי. "כחברה ישראלית גלובלית מובילה אנו שותפים לחשיבות שביצירת מקומות עבודה בצפון הארץ".

פרוטרום היא חברה בנלאומית הפועלת בשוקי התמציות וחומרי הגלם העולמיים. לפרוטרום מרכזי ייצור ופיתוח בשלוש יבשות, והיא משווקת ומוכרת מעל 20,000 מוצרים ביותר מ-120 מדינות. מוצרי פרוטרום מיועדים לתעשיות המזון והמשקאות, תמציות הטעם והריח, התרופות וצמחי המרפא.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן