פרטנר: שינויים פרסונליים וארגוניים רחבים במבנה החברה; חיים סבן מנהל מגעים לרכישתה

חברת פרטנר ממשיכה להגיב לשינויים בשוק הסלולר. לאחר שמוקדם יותר היום נודע כי איש העסקים, המיליארדר חיים סבן, מנהל במגעים לרכישת השליטה בחברה מידי איש העסקים אילן בן-דב, הודיעה החברה אחה"צ על שינויים פרסונליים וארגוניים במבנה החברה, שעיקרם איחוד חטיבת לקוחות פרטיים ועסקיים, שילוב אגפי התפעול בחטיבות החברה ושינויים פרסונליים בהנהלת החברה.
 
איחוד חטיבות לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים יהווה המשך ישיר לתהליכי אינטגרציה שכבר בוצעו בין החטיבות, לרבות שילוב פעילויות המכירה והשירות של 012 סמייל, ואיחוד מטות החטיבות העסקית והפרטית למטה אחד. בראש חטיבת הלקוחות הפרטיים והעסקיים יעמוד אבי כהן, מי שכיהן עד כה כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות העסקיים בחברה.

כמו כן, תבוטל חטיבת התפעול, ואגפיה יוכפפו לסמנכ"ל התפעול הראשי, מנחם תירוש, האחראי גם על חטיבת ה-IT והטכנולוגיה. פעילות חטיבת משאבי האנוש תורחב ותשלב את תחום מנהל המשק, כולל בינוי ורכב, שיועבר מחטיבת התפעול. בראש חטיבת משאבי האנוש והמנהל תעמוד עינת רום, אשר כיהנה במהלך השנתיים האחרונות כסמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים.

בעל השליטה בפרטנר, אילן בן דב. שינויים נרחבים במבנה הארגוני | צילום: יוסי זלינגר

סמנכ"ל התפעול של החברה, שחר לנדאו, ביקש לפרוש מתפקידו לאחר 3 שנים במהלכן ניהל בין היתר את המיזוג התפעולי עם 012 סמייל. גם סמנכ"ל משאבי אנוש, גיז'רמו קודנר, אשר מיזג את פעילות משאבי האנוש של 012 סמייל ופרטנר, יעזוב. 

במקביל, סוכם עפ"י בקשתו של סמנכ"ל השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה של החברה, יעקב קדמי, אשר חזר לחברה לתקופה מוגדרת מראש של שלוש שנים, לסיימה במועד הקבוע בפברואר 2013. מפרטנר נמסר כי במהלך הימים הקרובים יתקיים תהליך איתור ומיון לתפקיד זה. השינויים יכנסו לתוקפם במהלך הרבעון הקרוב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן