פתיחה חיובית בבורסה בתל אביב; מניית מיטב דש מזנקת

על רקע העליות המתונות שנעלו אמש את המסחר בוול סטריט, גם המסחר בבורסה ברחוב אחוזת בית נפתח הבוקר במגמה חיובית. בורסות אסיה ננעלו במגמה מעורבת והחוזים העתידיים למסחר בוול סטריט מאותתים על המשך העליות שם.

בשעה זו רושם מדד ת"א 25 עלייה של 0.3%, ת"א 100 מתחזק בכ-0.2% ומדד הנפט והגז מוסיף לערכו 0.3%. מדד הנדל"ן מתחזק אף הוא, בשיעור של 0.4%, מדד הבנקים מטפס ב-0.9% ומדד התקשורת קופץ ב-1.2%.

עונת הדוחות נמשכת. אל-על, שהציגה אמש נתונים חזקים בדוחותיה לרבעון השני, מוסיפה לרכז עניין גם היום, ומנייתה מתחזקת בשעה זו ב-0.2%. בית ההשקעות מיטב דש דיווח כי קיבל פנייה מקרן השקעות בינלאומית שמעוניינת להיקשר עמו בעסקה לרכישת מלוא מניותיו. דירקטוריון החברה בוחן את מתווה העסקה, ועל רקע זה מניית החברה מזנקת כעת ב-8%. מניית אפריקה מאבדת בשעה זו 5.9% מערכה על רקע הפרסומים שמעריכים כי אפריקה תעשיות תדווח על הפסדים גם בדוחותיה לרבעון השני, לאחר שבזה הראשון עמדו הפסדיה על 16 מיליון דקל.

בארצות הברית גוברת ההערכה כי העלאת הריבית הנוספת לשנת 2016 הולכת וקרבה, זאת על רקע חילוקי דעות בין ראשי הפד במהלך ישיבתם האחרונה בסוגיה. על אף שהוחלט בישיבה כי הריבית לא תועלה, נראה שהתרחבות חילוקי הדעות בנושא מאותת על התקרבות המועד בו תתרחש ההעלאה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן